Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Lisa Ullström - 3 mars 2008 22:31

Du är inte trasig, du behöver inte fixas
Låt dom inte lura dig att tro din klocka tickar
Nej dom vill få ditt självförtroende att svikta
Så du ska ge dom pengar för att klippa och klistra
Vägen till lycka kommer aldrig vara sicksack
Man hittar mera fel och börjar sjunka som en kvicksand
Så när dom säger vi ska titta
och härma våra förebilder svarar jag dom vilka
Jag ser inga på TV och jag ser inga i riksdan'
Dom säljer livet så det är inte dit vi siktar
Så vi slutar aldrig bränna upp deras artiklar
Med människan ska man aldrig mixtra

Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar
Annars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda
Å men jag vet det är inte konstigt att man tvekar
Ingen kan fly när idealen bara ekar
Kraven finns där vart man än vänder
Att du inte duger är signalerna dom sänder
Modetidningarna bara sprider trender
Som inte passar människan så folk mår sämre
Ändå undrar alla vad det är som händer
När vissa väljer svälten

Av Lisa Ullström - 3 mars 2008 09:40

Helt sjukt nog är jag nyvaken och faktiskt inte speciellt trött. Jag borde vara jävligt trött i dag faktist men men det kanske är det fina vädret som fått mig att vakna till! Jag drog nyss upp persiennerna i vardagsrummet, där Evelina låg på golvet och sov. Hon är vaken nu men jag tror inte hon är så jävla pigg i dag faktiskt. Jag spelade en låt som heter good morning men jag vet inte riktigt om det funkade heller! I vilket fall så kommer Johan hem om 50 minuter och då får jag skjuts till skolan och sen ska han till jobbet igen. Ledig två dagar den här veckan så detta ska nog bli skitbra!

Av Lisa Ullström - 3 mars 2008 02:36

Jag skriver inte för att få uppmärksamhet och defenitvt inte för att få medlidande de stunder jag mår dåligt. Jag skriver inte för någon annans skull än min egen eller för att någon annan kommit med iden till det. Jag skriver för att jag tycker att det är skönt och för att jag tycker om att uttrycka mina känslor. Jag skriver för att minnas och för att jag vill göra det! Jag gör vad faan jag vill och om det inte passar så känn er inte tvingade att läsa för jag bryr mig helt ärligt talat inte. Jag vet att vissa läser av nyfikenhet men sluta med det. Läs för att ni vill och för att ni bryr er sen skiter jag i vilket för jag mår inte bättre eller sämre av att folk läser. Jag gör det här för min egen skull!

Av Lisa Ullström - 3 mars 2008 01:48

Jag kom hem från jobbet för en stund sen, Expressen, Björnstugan. Jag är så jävla trött nu. Vill bara sova men måste lägga in alla bilder först. Iallfall så känns det som att ju mer jag fotar ju fler folk känner igen mig. Så jävla mycket skit får man vara med om och ärligt talat så är jag fett trött på det. Man har vissa så jävla bra dagar men på fem minuter kan det gå åt helvete. Till exempel folk som aldrig vill vara med på bild och som helt plötsligt vill driva och säger att man får betala. Jag säger nej och dom knuffar bort en eller andra som klagar på bilder när dem själva redan godkännt. Alltså vad är det för jävla mode. Jag gör mitt jobb och tjänar och sliter för mina pengar som alla andra. Testa mitt jobb så får du se att det inte är så jävla lätt i slutändan! Nu ska jag lägga in resten av bilderna så jag kan sova med mina underbara pojkvän och en av mina närmsta vänner Evelina! Där har ni folk som förstår och bryr sig! Kärlek till er mina hjärtan!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards