Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Lisa Ullström - 25 mars 2008 18:30

Idag är det löning och Annelie har varit här hela dagen och ska även sova över i natt! Tagit det lugnt med Annelie, Jonna och Johan. Vi bakade chokladbollar och jävlar vad goda dom blev! Vi åt nog lite för många, haha! Men men, vad faan gör det! Vid 8 fick jag ett samtal från min brud Carro! Hon kom över vid nio och då fixade vi oss och Johan skjutade upp oss på stan! Tog en cider på Pasta på väg till Satin och sen hjälpte hon mig att ta mina bilder! Vi var klara på fem minuter och sen festade jag med henne! Shakade ass som fan! Riktigt bra kväll förutom att jag mådde skitdåligt när jag kom hem! Alkoholen slog till lite för hårt! ;)

Chokladbollar, mm mm mmmm!
Av Lisa Ullström - 25 mars 2008 14:42

Tjejerna skulle komma men det blev ändrade planer så vi ska ses i morgon klockan halv nio i skolan och börja plugga i stället! Känns stressigt men om dom vill göra så, så får det bli så! Iallfall så åkte Jag, Annelie och Johan upp på stan för Johan skulle klippa sig! Jag och Annelie gick till H&M under tiden! Jag köpte en klänning och sen drog vi hem! Nu ska vi bara softa! Orkar inget annat! Jag har en fett dålig dag idag! Jonna kommer förbi snart också förresten!

Av Lisa Ullström - 25 mars 2008 12:07

Good fucking morgning, not! För trött i dag! Orkar inte vara vaken fan men men snart kommer Erika, Madde och Ellen hit för att jobba med projektarbetet! Jag hoppas verkligen det kommer gå bra för oss! Wish me luck! / By the way så snöar det som fan, bli vår nu då!

De inringade på bilden är Ellen, Erika & Madde!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards