Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Lisa Ullström - 26 mars 2008 23:38

Haha, ute och åkte lite bil med Madde, Ronja, Nancy och Martina! Träffade Maddes pojkvän, Daniel en sväng och sen kom Johan och då åkte vi efter Madde! Hon är helt tokig när hon kör alltså, haha! Kul kväll! God natt!

Av Lisa Ullström - 26 mars 2008 21:21

Ni två tillsammans är allt jag vet! Jag har aldrig vetat någonting annat än ni två tillsammans! Jag kan inte tänka mig er i olika hus, utan varandra och ensamma! Det kom som en chock när jag fick höra att ni skulle flytta i sär! Ni båda betyder lika mycket för mig och jag vet att ni lyckats lappa ihop det trasiga i ert förhållande förut! Snälla försök, inte för min skull men för er egen och för barnens! Jag förstår om ni känner att det inte går men efter alla år ni varit tillsammans så borde ni ju klara allt tillsammans! Vad är problemet, önskar ni kunde förklara för mig för jag förstår inte! Ni har världens underbaraste och vackraste barn, ni båda har så jävla fina personligheter och ni har massa vänner! Jag bryr mig om er och vill ert bästa men jag vill inte se er utan varandra! :'(

Av Lisa Ullström - 26 mars 2008 19:57

Jag vill ha sommar, vakna av fåglarnas kvitter och av solen som gör hela rummet så ljust att man inte kan sova! jag vill springa runt i klänning och tröjor i stället för tjocka vinterjackor! Jag vill åka ut med båt på sjön och bada med mina vänner! Jag vill bada mitt i natten! Bli brun! Vara lycklig! Jag vill resa, träffa massa nya människor och känna att livet är så jävla härligt! Ge mig sommar och värme!

Jag vill springa runt i klänning igen
Av Lisa Ullström - 26 mars 2008 18:47

Idag var morgonen ingen god morgon för fem öre! Vaknar klockan sex av mitt alarm och stänger av det för jag var så jävla, fuckin bakis! Orkade inte gå upp ur sängen just då så jag ändrade larmet till halv sju! Men vi alla vet vad som händer! Det ringer och jag vaknar inte! Johan väcker mig klockan halv åtta och säger till mig att gå upp! Min buss skulle gå klockan fem över åtta men ängel som min kära pojkvän är så skjutsade han mig till skolan! Jag kom i tid och Jag och tjejerna började träna på vår redovisning! Klockan tjugo över nio satte redovisningarna i gång och min grupp var den tredje i ordningen! Jag har ingen aning om hur lång våran redovisning var eller om någon ens hörde vad vi sa men det känns iallfall bra och nu är det äntligen avklarat så nu kan jag lägga allt det där åt sidag en gång för alla!


Slutade skolan efter projektet och tog med mig Jennie hem för att fika! Johan plockade upp oss i skolan och så åkte vi till Willys för att handla lite! Hade ingen mjölk och inget bröd och när vi ändå var där så passade vi på att köpa potatisgratäng, haha! Så god är den! :D Väl hemma så hade Annelie tagit sig upp ur sängen! Hon var inte kvar någon längre stund men men, var roligt att hon kom hit iallfall :)


Jennie, Jag och Johan käkade lite och sen slog vi på en film, meet the spartans tror jag den hette! Jag somnade på Johans bröst åh det var så mys! Men det tyckte inte han eftersom att jag dreglade! Men vad ska man göra, haha! Kan jag ju inte rå för direkt ;) Iallfall Jonna kom över, Jennie drog sig hemåt, Johan åkte till Fellingsbro och nu sitter jag här med Jonna! Vi har spelat lite tv-spel och nu sappar vi på Tv:n! Har varit en skön dag faktiskt! Morgondagen blir inte skön alls! Slutar klockan halv fem :( Men men, smällar man får ta! I helgen blir det Gävle iallfall! Jag längtar! Weey!

Jag & Jennie (jennieevaldsson.blogg.se)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards