Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Lisa Ullström - 7 mars 2008 22:09

Sitter just nu med ett glas vin i handen, tänkte att det kunde vara gott innan jobbet och det är det! Ska till jobbet så fort jag har druckit upp och jag får skjuts av Johan och Tobbe! Nördarna sitter och spelar guitar hero haha, men dem har ju roligt iallfall! Jag hoppas det är en bra utekväll med mycket folk i dag för annars blir det så förbannad jobbigt. 125-150 bilder i dag och i morgon 120-180 så jag har ett par långa kvällar/nätter framför mig. Men men det blir bra när lönen kommer iallfall och speciellt när man får bra feedback från folk :) På Söndag är det bara tio bilder och det ska bli skönt efter en lång helg.


Nej, nu är vinet snart uppdrucket så jag ska klä på mig och åka mot jobbet! Jag önskar er alla en trevlig helg och ta det lugnt i kväll Ronja, Madde M och ni andra tjejer i klassen! Hoppas ni får en riktigt rolig kväll och jag är ledsen att jag inte kunde följa med men festa får vi göra när vi åker till Gävle!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards