Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Lisa Ullström - 17 mars 2008 19:53

Precis kommit hem från Willys! Handlade lite mat, frukostprylar och lite glass. Ikväll blir det lugnt med tv och film och i morgon ska Jag kanske simma med Jonna om min hals känns bättre! Iallfall så ska jag jobba i morgon och Jonna möter upp mig när jag slutar så vi kan sova hos mig och Johan! Blir lättast eftersom att vi ska åka så tidigt på morgonen på Ullared! Jag längtar faan tills vi ska dit men är rädd att det kommer vara sjukt mycket folk! Det är ju ändå lov! Men men, förra gången vi var där var det packat och det går att ta sig fram om man vill! Nej, nu ska jag glo på Tv. Ha en bra kväll! :)

Av Lisa Ullström - 17 mars 2008 18:27

Nu ska jag och Älsklingen åka till Willys och handla!

Av Lisa Ullström - 17 mars 2008 15:20

Idag har mammosh varit här en sväng och dessutom kom Johan hem på sin lunch och så åt vi mat. Nancy sov ju över här inatt så jag har haft folk omkring mig hela dagen! Skönt att slippa vara ensam! En stund innan mamma och pappa åkte hem, kom Jonna över! Strålande! Och nyss fick jag besked att Jonna ska med till UllaredOnsdag! Shoppa ska vi! :D Nu ska vi bara klirra lite guitarr hero och när Johan kommer hem blir det Willys och handla mat! Börjar bli mindre och mindre i kylen :P

Av Lisa Ullström - 17 mars 2008 11:06

Johan, du är så mycket mer för mig en bara en pojkvän! Under våra snart 10 månader har det hunnit hända så jävla mycket. Både bra och mindre bra saker men vi är fortfarande tillsammans! Vi bor ihop och det är väl ett bevis för vad vi känner för varandra? Jag vill att du ska veta vad jag känner för dig, eftersom att det inte alltid har varit så självklart! Jag vill vara tillsammans med dig och då menar jag jävligt länge! Du är en av de bästa sakerna i hela mitt liv som har hänt mig! Jag tycker om dig, Johan!


Johan och Jag
Av Lisa Ullström - 17 mars 2008 10:55

Igår när vi åkte till lek och buslandet hade jag lite hosta och kände mig lite småförkyld och sådär men det är ingenting mot hur det är nu och hur det var inatt! Hostade hela jävla tiden och det gör ju så jävla ont. Jag som skulle simma med Jonna idag, det lär ju inte gå för då kommer jag bli sjuk! Men men kanske känns bättre sen! Jag vill ju verkligen simma! Skit samma och iallfall så on top of everything så jävla snöar det ute! Det är ju mars och har kännts som vår och varit varmt i ett bra tag nu och så ska det komma snö! Man blir ju faan depprimerad! Nej, nu ska jag nog väcka Nancy och fixa frulle sen måste jag ringa Jonna och kolla hur vi ska göra. En promenix kan man ju alltid ta iallfall!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards