Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Lisa Ullström - 8 mars 2008 22:34

Idag fotograferade jag pappa till en hundtidning. Vi skulle varit ute men vädret var så dåligt, regnade och grejer så vi fick vara inomhus. Lite tråkigt men det blev rätt bra till slut iallafall trots att hundarna inte var samarbetssamma för fem öre!

Frida, pappa och Vera
Av Lisa Ullström - 8 mars 2008 21:25

Jag är taggad men ändå så jävla trött, skakig och nervös för i kväll! Jag vet inte varför men så är det iallfall. Jag känner mig ensam och stressad. Ända känslorna jag har nuförtiden. Men vem bryr sig? Inte bryr ni er va? Nej, just det. Jag har hört att enda anledningen till att man skriver blogg är för att få uppmärksamhet men det är inte så jag ser på det. Jag älskar att skriva så varsågod läs!

Av Lisa Ullström - 8 mars 2008 15:15

Om en kvart kommer pappa hit och hämtar mig. Vi ska till Marieberg och jag ska fotografera några hundar till en tidning. Känns riktigt bra att dem blev nöjda med bilderna jag tog på pappa! När jag kommer hem ska jag antingen ringa Nancy så vi kan chilla lite eller så ska jag sova så jag orkar jobba ikväll! Mitt andra hem och Klaras ikväll! Lång kväll kommer det bli kan jag lova! Nej, nu måste jag packa ihop mina kameragrejer så jag kan åka! Ha en bra dag allihopa!

William
Av Lisa Ullström - 8 mars 2008 11:44

Precis vaknat och känner mig redan stressad. Alla bilder måste in på efterfesten och jag vill inte ens tänka på hur stressigt det kommer bli i kväll! En sak jag har tänkt på idag när jag har prata med en kompis är: Varför är människor rädda för kärlek? Svaret lär ju vara att man är rädd att bli sårad (som man antagligen redan blivit) och att man inte vill bli lämnad. Jag tänkte så för jag blev sårad, lämnad och han verkade inte bry sig så varje kille jag träffade efter honom var mer som en kompis i stället för en pojkvän. Det fanns liksom inga känslor i förhållandet. Men jag ångrar mig ändå inte för jag hade roligt med mina pojkvänner och det var verkligen inte slöseri med tid. Men nu iallfall så har jag äntligen träffat en kille som jag vågar visa vad jag känner för. Bästa killen jag någonsin träffat och jag litar på honom till hundra procent. Jag var rädd för att falla för honom i början men inte nu längre! Var inte rädd för kärleken, det förlorar ni bara på! :)

Nu ska jag sluta vara djup och tala om hur läget är. Jag är så jävla trött och det verkar vara det enda jag skriver varje dag. Jag gnäller så jävla mycket, funderar på att sluta med det. Jag har inte ätit frukost än och min mage skriker, funderar på att ta och äta lite men jag orkar inte. Johan och Tobbe åkte iväg klockan halv sju i morse. Dem skulle till Fellingsbro så jag är helt ensam :( Men Zana mitt hjärta och en av mina bääästa vänner skulle ta med sig Sandra och komma förbi på en fika lite senare. Nej, nu ska jag sätta igång så jag kan kolla upp när jag ska i väg och kolla på Millencollin open! By the way så börjar vädret bli bättre! :) Ha en bra dag!



När jag skrev inlägget var klockan 11:45 och nu är klockan 12:00 och jag har fått ett fotouppdrag till en tidning! Weeey! Önska mig lycka till, jag är så jävla glad :D

Tusen små bitar - James Frey (Bok)
Av Lisa Ullström - 8 mars 2008 01:26

Äntligen hemma :) Johan och Tobbe hämtade mig och nu ska vi snart sova. Blev riktigt bra fina bilder idag och inte många sa nej idag. Sköönt! Jag har kommit på att det här jobbet har fått mig att tappa intresse att fota så som jag gjorde förut. Alltså jag tycker fortfarande att det är lika roligt men tiden räcker liksom inte till. På dagarna är det skola, kvällarna oftast jobb och sen vill man hinna träna, umgås med vänner, läsa en massa bra böcker och gud vet vad. Jag tror att sommaren kommer ge mig stora möjligheter att fota sjukt fina ställen och sådär. Jag längtar så till sommaren, få långledigt och känna mig fri men sammtidigt är jag rätt. Jag tar studenten i år men vad fan händer sen då? Skit samma, det ska jag ta itu med då när tiden är kommen. Iallfall så måste jag kolla resor med Zana för att kolla priser och datum för när jag ska till Bosnien. Datumet blir nog 15:de Juli eftersom att Dana gifter sig den 19:de. Om ni bara visste vad jag längtar. En sak jag drömmer om är att kunna åka med Johan och alla hans vänner till  Cypern i sommar, jag tror det var den 4:e juli. En vecka skulle vara så perfekt att åka ett helt gäng på en oförglömlig resa för jag har aldrig rest på det sättet förut. Jag hoppas jag/vi kan tjäna ihop dem pengarna så vi kan åka! Vore underbart att få göra något sånt alla tillsammans för hela gänget är helt klockrent!

Jobb, Kåren

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards