Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Lisa Ullström - 15 mars 2008 15:10

Om i morgon och lek och buslandet blev det lite missförstånd. Felix har precis fyllt år och Jag och Johan hade lovat honom och Isak att vi skulle ta dem på bio eller t.ex lek och buslandet. Vi bestämde oss för lek och buslandet och jag sa till Jonna att ta med sin systers unge och dessutom min kusin att jag kunde ta hans unge men sen kom jag på att anledningen till att vi skulle åka dit var för att fira Felix födelsedag och då blev det lite fel att jag bjöd in en massa andra så detta ber jag om ursäkt för men lovar att vi kan dra dit när som helst det finns tid för det lär vara jävligt roligt där inne! Hoppas ni förstår och förlåt!

Av Lisa Ullström - 15 mars 2008 15:07

Känner mig lite stressad. Har precis ätit frukost och älsklingen kom hem på sin rast. Det var jävligt otippat och faan vad lycklig jag blev för jag behövde verkligen en kram efter alla tårar! Som det ser ut nu så måste jag hoppa in i duschen inom 20 minuter och sen locka håret, sminka mig och ta på mig lite uppstyrda kläder. Hjärtat kommer hem lite efter sex och han ska med fixa sig, vilket går jävligt mycket fortare för honom än för mig och sen ska vi till Frans fest! Weyy!

Av Lisa Ullström - 15 mars 2008 11:56

Idag är det så att min älskade kusin Frans fyller hela 30 år! Det blir en stor fest/kalas kväll verkar det som! När det gäller att festa så brukar Frans slå på stort så varför skulle han inte göra det när han fyller jämt! Jag tänkte hoppa in i duschen vid 2-3 tiden redan vilket inte känns bra men men det måste göras. Jag ska ju locka håret och greja så det tar sin lilla tid. Klockan sex ska jag iallfall vara i lokalen som vi ska fira Frans i och klockan tio ska jag dra mig till Back stage för att jobba! Lazee kommer ju dit så jag tror att det blir en jävla massa folk i kväll!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards