Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Lisa Ullström - 1 mars 2008 19:05

Stressat som en gnu hela dagen. Städade lägenheten i ungefär fyra timmar och la in bilderna på efterfesten sammtidigt. Hann vila 20 minuter innan Johan kom hem och då åkte vi mot Willys för att handla! När vi kom hem så hade jag inte ens gjort mig i ordning än och Tobbe och Emma var redan poå väg till oss... Dom kom innan jag ens hade hoppat in i duschen men men, vad faan gör det!? Dom hade med sig en jättefin inflyttningspresent, första vi fått faktiskt och jag vill tacka er så jättemycket! Iallfall så åt vi god mat, drack lite och sen åkte vi till Strike för att bowla. I vanlig ordning förlorade jag! Känns bra, not!

Emma & Johan
Av Lisa Ullström - 1 mars 2008 15:26

Igår var det ju jobb, gick rätt bra faktiskt och var grymt mycket folk. Kan bero på att det var lönehelg :P!


Idag är det alltså Lördag och jag är ledig. Kan inte förklara hur skönt det är bara få göra vad jag vill i dag! Äntligen! Vaknade relativt tidigt idag och har städat och lagt in bilderna från gårdagens vimmel hela mogonen och förmiddagen. Nu sitter jag och äter lite glass men ska snart städa rätt på det sista, dammsuga och torka disken. Älsklingen kommer hem om ett par timmar ungefär och då ska vi åka till Willys och handla! Ikväll vid 6-7 kommer Emma och Tobbe hit och jag längtar! :D

Malm med vän

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards