Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Lisa Ullström - 28 mars 2008 20:57

Det finns en person som verkar ha något psykiskt fel i huvudet, jag har dock ingen aning om vem det är men vad jag vet är att personen är väldigt besatt av att veta vad som händer i mitt liv och dessutom att lägga sig i! Om jag skriver att jag inte bryr mig så ljuger jag för det gör jag, saken är att det börjar gå mig ganska hårt på nerverna! Jag är relativt säker på att "du" har dina egna problem så varför bryr du dig om mina?! Ett råd till dig är att sluta bry dig för du kommer inte komma någon vart med det! Så lägg bara ner! Om inte för min skull så för din egen!

Av Lisa Ullström - 28 mars 2008 14:13

Jag har lekt med min kamera lite :)

Av Lisa Ullström - 28 mars 2008 13:40

I morgon, Lördag åker Jag, Mamma och Pappa mot Gävle vid 8-9 på morgonen! Kommer behöva sova i bilen eftersom att jag ska jobba i kväll och jag måste ju lägga in alla bilder i natt också! Men men om det går riktigt bra i dag så kan jag ta mina bilder för expressen i dag med så behöver jag inte jobba på Söndag! Vore skönt det iallfall!


Det har varit en riktigt skön dag i skolan i dag iallafall! Hade bara förelösning från klockan 9 till 10.30 och sen slutade vi! Johan plockade upp mig hemma på sin lunch och så bjöd han på mat! Nu har jag städat och bäddat sängen så nu måste jag bara ta disken! kanske låter enkelt men jag har verkligen ingen lust för det är så jävla mycket! Men jag har tänkt att jag ska vara smart, så nu ska jag diska och efter det ska jag sova ett tag så att jag är pigg senare :) Todiloo!

Min kära kusin Micke, Jag & Johnny!
Av Lisa Ullström - 28 mars 2008 07:55

Jarrå! Jag bestämde mig för att behålla klänningarna! :) Lika bra faan! Jag har lagt in bilderna på http://lisalinnea.bilddagboken.se! Nu ska jag snart tagga till skolan, det blir ett par lektioner sen måste jag hem och städa! Funderar på att vila också för det blir en lång dag/kväll/natt i dag kan jag lova! Men vad faan - nu kör vi ba!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards