Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Lisa Ullström - 5 mars 2008 18:17

Det har varit en rätt seg dag i dag. Johan mitt hjärta kom hem med kebab som jag aldrig hann säga nej till för det gick ju bara inte, haha! Iallfall så fick den där kebaben och chipsen mig att känna mig fet, äcklig och lat. Friskis och Svettis ligger fem minuter bort och jag ska ligga i soffan och göra ingenting? Det går dessutom inte att klaga på mensverk för det gör mindre ont när man rör på sig. Som tur var så peppade Karin mig till att träna och Jonna följde med. Vi skrattade hela passet ut och det var både roligt och skönt att komma igång så nu finns det verkligen ingen anledning att ligga hemma och slappa! Jag måste tacka dig Karin! :)

Nu ska jag städa här hemma sen ta en dusch. När Johan kommer hem ska vi till sjukhuset för att träffa hans mamma. Ikväll blir det nog mys och det är bara Johan och Jag! :)

Friskis & Svettis
Av Lisa Ullström - 5 mars 2008 14:44

Så jävla skönt vårväder i dag! Var ute en sväng förut med Evelina och Jonna till grannen, Jeppe och chillade lite. Vi sitter bara inne just nu men ska nog ut snart igen och chilla lite när vädret är så fint. Lika bra att passa på :)

Jonna & Jag
Av Lisa Ullström - 5 mars 2008 10:16

Jag vaknade av mitt larm imorse klockan halv sju men orkade inte gå upp så jag sms:ade Madde K och sa att jag inte skulle med till universitetet. Sen ringde Johan klockan åtta och då vaknade jag igen men jag sa till honom att jag inte skulle till univeristetet så jag skulle ringa honom senare. Klockan halv tio ringer det på dörren i min dröm. Det ringer jättelänge och till slut inser jag att det är på min dörr det ringer. Låser upp och där står Evelina haha! Sååå, nu är jag vaken :)

Av Lisa Ullström - 5 mars 2008 00:51

Nu är jag hemma! Klockan är 00:51 och jag känner för att skriva lite. Har varit en bra men lång dag. Hunnit med väldigt mycket till och med för en gångs skull mysit med Johan och vi var helt ensamma samt att ta ett glas vin innan jobbet. Var en hel del folk på Satin ikväll, enda problemet är att min kamera håller på att fucka ur lite så jag måste fixa till det innan Fredag känns det som. I morgon blir det iallfall en tidig morgon för att träffa Erika och Madde K. Vi ska till Univeristetet en sväng och kolla. Är universtitetsdag men jag har ingen aning om vad det innebär eftersom att lärarna är så semst på att berätta om det men men vi ska iallfall dit och det känns rätt bra eftersom att jag från början hade tänkt skita i det helt och hållet. I övermorgon har Johan och Jag 9 månader tillsammans vilket vi hade tänkt fira men jag slutar halv fem så vi får väl mysa tillsammans iallfall och jag klagar inte för det finns inget bättre MEN vi hade gärna åkt iväg någonstans och hittat på något men men det får bli nästa gång hoppas jag! Nu ska jag sova för älsklingen har redan deckat med täcket i soffan framför teven.


Jag är 19 år och sambo med en kille som jag tycker om av hela mitt hjärta, jag jobbar och sliter och går aldrig ut längre, jag är nöjd med mitt liv och jag är lycklig. Det kan alltid bli bättre men just nu är allt helt underbart.


God natt och sov gott! :)

Älsklingen & Jag

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards