Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Lisa Ullström - 10 mars 2008 23:09

Ledig i dag så Jag och Johan startade dagen med att tvätta tre maskiner och Johan åkte till Fellingsbro och grejade med sin och Tobbes bil lite senare på eftermiddagen. Jag var hemma och chillade. Mamma och Thomas kom förbi och hälsade på och Jag fick fem hundra av mamma eftersom att Jag och Älsklingen ska till Västerås i morgon för att shoppa lite och bara umgås! Nancy ringde mig sen och kom till mig någon timme senare. Vi chillade och kollade lite å Tv! - Nancy, jag vill att du ska veta att jag finns för dig vad det än är! Även om jag skämtar bort "det" så bryr jag mig. Anledningen till att jag driver om det är för att det ska kännas lättare och för att få dig på andra tankar! Bryr mig verkligen om dig och du ska veta att jag kommer finnas vid din sida och att det löser sig!


Johan kom hem vid halv åtta och då skjutsade vi hem Nancy och sen åkte vi till Gustavsvik och simmade! Nu är klockan 23:12 så vi ska sova nu så vi orkar upp i morgon! Hoppas ni alla har haft en bra dag :)

Älsklingen i Gustavsvik, så röd i ögonen
Av Lisa Ullström - 10 mars 2008 00:20

Gick upp vid tio i morse och Johan kom hem en halvtimma, timma senare. Vi gjorde oss iordning och brände skivorna till Carro från bröllopet. Åkte förbi Carro med skivorna och sen åkte vi mot Träffpunkten för att köpa doppresent till Maya. Dopet var så himla fint! Maya vinkade och skrattade och hade sig haha! Så jävla söt är hon! Kan lägga upp lite bilder idag eller så blir det senare. Efter det åkte vi hem en sväng till Johan och fotade Emil (Johans mormors katt)! Den där katten alltså, haha jag höll på att dö när jag såg hans ansikte haha! Plattface, så jävla skön när han gjorde sina söta små ljud också! Anledningen till att vi fotade katten är att Johans mormor fyller 90 årTorsdag och vi ska framkalla den rätt stort och rama in den så hon ska få den i present! När vi var klara hos Johan åkte vi till lassarettet i Lindesberg och hälsade på hans mormor. Var där i en timma ungefär och hon verkade må rätt bra trots omständigheterna. När vi ändå var i Linde så passade vi på att svänga förbi Annelie för att mingla lite och sen åkte vi hemåt och jag fixade mig igen och sen skjutsade min älskling mig till jobbet! Jobbade på Björnstugan för expressen i dag och det tog bara en timma ungefär. Skönt eftersom att jag är så sjukt trött och dessutom för att älsklingen låg hemma och väntade på mig. Det som gäller nu är att skriva namnen på 15 bilder från Klaras sen lägga in bilderna på Expressen! Sen ska jag sova! God natt på er :)

Bild 1: Peter och Niko med kusin! Bild 2: Maya efter dopet! Bild 3: Maya och Jag! Bild 4: Jenny, Alexandra, Amira och Hussein!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards