Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 20:00

Nej, jag skulle inte vilja vara någon annan än den jag är. Jag är nöjd med vem jag är, en helt vanlig jävla tjej från en liten stan som har ett av de vanligaste jävla namnen. Jag heter Lisa! Men jag är nöjd, javisst! Jag skulle inte vilja bo i typ Miami eller Florida, nej nej! Jag är helt nöjd med att bo i lilla, söta, lugna Örebro! Det är allt en lögn! Jag vill inte bo i Örebro och jag vill verkligen inte heta Lisa! Jag vill vara ett barn igen som bor i någon annan stad. Fatta vad lycklig jag skulle vara! Om vi säger Göteborg, finns inget snack om saken att jag skulle trivas mycket bättre. Jag frågade mina föräldrar en gång: Varför just Örebro? Deras svar var: Det ligger ju liksom i mitten, nära till Sthlm, nära till Göteborg! Men hallå! Kunde ni inte bara bestämt er för någon av städerna? Skit samma, jag är ju nöjd med mitt liv! Det märks väl? Alltså jag är nöjd med mitt liv, det kanske inte låter så men jag vill inte bo i Örebro! Jag vill flytta! Lite hjälp tack?

Jag vill vara så där liten igen!
Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 19:17

Det är en fin kväll i dag! Tråkigt med snö bara men men det är fint ljus ute. Lite gult och orange! Dagarna bara springer i väg när man är sjuk! Bara varit hemma hela dagen och och hostat :( ! Älsklingen kom hem vid kvar över sex och då hade jag iallfall hunnit sova en halvtimma! Skönt var det! Nej, nu måste vi verkligen laga mat så jag kommer i väg till jobbet nån gång! Ha så roligt på påsklovet nu! :)

Utsikt från våran söta lilla balkong
Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 18:51

Sjuk, eller ja mer förkyld än sjuk men ändå! Jobbade på Satin ikväll vilket gick bra och fort men jag kände mig yr och lite frånvarande men men jag fick mina bilder iallfall och they turned out to be pretty nice! Jonna mötte upp mig när jag var klar och så åkte vi hem och la oss för att sova :)

Bild 1: Anna & Veronica! Bild 2: Esa & Dino med vänner!
Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 16:30

Johan, du är mitt allt och Jag tycker om dig av hela mitt hjärta!

Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 15:11

Just nu sitter Jag hemma hos mig och Johan med Evelina och Jonna. Nördarna spelar guitarr hero och min handled pallar inte mer iallfall så jag tänkte skriva lite! Känns lite bättre i halsen nu men inte bra! Men men, iallfall!

Bilden till det här inlägget är tagen i sommras den 14/6 i Lindesberg. Det var efter att skolan i Linde haft någon brännbollsturnering eller någonting sånt! Jag och Evelina var på väg till bussen för att åka hem till Örebro när vi mötte ett gäng killar! Mitt från ingenstans när vi går över bron på väg från skolan så kommer en kille springande i string och en jävla mask för ansiktet och börjar jucka på mig! Jag och Evelina höll på att dö av skratt och han jagade sen Evelina men fick inte tag på henne! Killarna skrek och hjärade: för vi har tagit studenten... !!! Jag bjuder på den iallafall studenten tar man bara en gång i livet! :)

Bild 1: Innan "överfallet" haha Bild 2: Under "överfallet"
Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 11:27

Hej, jag är förkyld och mitt jävla immunförsvar suger! Jag hinner vara frisk i ett par månader och sen blir jag sjuk igen! Så jävla ovärt! Hur fan ska jag orka jobba ikväll? Och hur faan ska jag orka gå på Ullared i morgon? Fuck!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards