Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Lisa Ullström - 12 mars 2008 23:17

Skola idag en sväng, grejade med projektarbetet och lite så och sen åkte jag och Johan till Marieberg. Kollade lite på lampor på lamplagret och sen kollade vi lite på IKEA. Hittade en lampa som vi nog ska köpa nästa månad och så köpte vi lite ramar. Innan vi åkte hemåt så framkallade vi några bilder till Johans mormor som fyller i morgon. Sen var det snabbt hem, städa, diska och sen gjorde jag mig i ordning. Saarri, Tor-Björn, Isak, Felix och Maja kom vid halv fem. Saarri, Totte och Maja åkte efter ett tag och jag, Johan, Isak och Felix kollade på film, Alvin och gänget! För skön film alltså! Riktigt jävla bra var den. Vi mös med ungarna, käkade en familjepizza och åt glass! Var riktigt trevligt. Totte hämtade killarna vid halv åtta och då åkte Johan och jag mot Västerås för att hämta Sussiflygplatsen. När hon kom fram åkte vi till Fellingsbro och umgicks lite och sen åkte vi hemåt. Nu är vi äntligen hemma igen, ska bränna massa bilder på en skiva till Sussi och sen ska vi sova! Ska bli så skönt att stänga ögonen och bara sova! Nattinatt!


JAG SAKNAR HOOLA HOOPS!

Isak
Av Lisa Ullström - 12 mars 2008 07:24

Igår åkte Jag och Hjärtat till Västerås. Det var riktigt mysigt och jag köpte en dubtoppsklänning, ett par benvärmare/knästrumpor och ett linne och sen ett par örhängen. Vi var bara i Västerås i ett par timmar och sen åkte vi mot Arboga och hem till Johans systers familj :) Vi tog en fika med dem och umgicks lite och planerade morgondagen eftersom att Isak och Felix ska komma till mig och Johan! Klockan fyra åkte vi till Fellingsbro och greja lite och till slut så åkte vi hemåt och jag somnade i bilen. Väl hemma så städade vi och vilade lite och sen så åkte jag till jobbet! Trött trött!


Min bror kom hem till Sverige i går från sin Thailandsresa så jag måste ta med mig Johan och åka och hälsa på honom och hans familj! Saknar dem som fan! Nu skriver jag verkligen så jävla dåligt men jag orkar inte tänka så ha en bra dag nu iallafall!

Bild 1: Centrum i Västerås! Bild 3: Jobb, Satin!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards