Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Lisa Ullström - 23 mars 2008 21:41

Älsklingen mår inte bra :( Ligger i sängen och sover med rätt hög feber :/ Jag ska låta honom sova iallfall så nu kilar jag till jobbet och efter jag är klar kanske jag ska ta en cider med Caroline :) Ledig från skolan i morgon iallfall! Skönt! Bye, nattnatt!

Av Lisa Ullström - 23 mars 2008 16:45

Jag blev precis nu påmind om att vi har den stora jävla prjektredovisningen nu på Onsdag! Man blir ju lagom stressad, speciellt eftersom att det verkligen inte är min grej att redovisa inför folk! Men vad faan, det måste ju göras så varför inte sätta igång! I morgon ska jag, Madde, Ellen och Erika öva på redovisningen och så! Iallfall så trodde ju jag att jag skulle ha hela dagen ledig men nej! Men men i morgon ska det tvättas för det behövs verkligen! Fan, jag vill inte! ;( 

Av Lisa Ullström - 23 mars 2008 16:10

Jag älskar dig Johan, -Din Lisa!

[v]

Av Lisa Ullström - 23 mars 2008 15:49

Nuförtiden så vart du än ser mig, om det är på Satin, Björnstugan, Klaras eller vad det än är så är jag där för att jobba! Jag vill ta en bild på dig helt enkelt och om du säger nej så är det helt okey med mig! Du är inte så himla eftertraktad och viktig att jag tänker tjata på dig eller bli sur för att du till slut ska säga ja! Sen behöver du ju inte slå till kameran eller vara bitchig för jag frågar alltid om jag får ta bilden innan jag tar den! Är det okey eller? Vill bara att ni ska förstå att ni kan vara a pain in the ass och att jag har respekt för att ni inte vill vara med på kort! Jag är likadan och nej är ett nej så sluta vara så jävla otrevliga!



När jag frågar er om ni vill vara med på bild så kommentarer som dessa väldigt onödiga:

- Nej, verkligen inte!!!

- Ta bort din jävla kamera!

- Ta en enda bild på mig och jag kastar kameran i marken!

- Höhö, är det där en kamera? (Stroppjävel)


Ja, eller nej räcker, okey? Men vadå, jag är inte bitter! Jag bara säger, hur det är för jag vill göra mitt jobb och spydiga kommentarer gör mig bara irriterad så ett jävla nej räcker! Tack! Peace!

Av Lisa Ullström - 23 mars 2008 14:14

Jag och Johan var bara ute en snabbis! Åkte till svampen och fotade lite bilder! Det var riktigt kallt där uppe men jag fick en del bilder som jag tror blev bra :) Nu ska vi diska och städa sen lägga in bilder till örebroguiden och efterfesten! Nu måste jag sätta igång! :)

Utsikt från Svampen!
Av Lisa Ullström - 23 mars 2008 13:18

Idag är det Söndag och klockan är nu 13:18. Har precis vaknat, ätit frukost och lagt in gårdagens bilder på datan! Jag och älsklingen ska åka iväg en sväng nu och fota lite! Resterande tiden av dagen innan jag ska jobba blir det diska, städa och kolla film med hjärtat! Vädret är fint i dag så ha en bra dag trots att det är liite kallt i luften! :)

Johans & min hand!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards