Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 25 oktober 2008 03:54

Med denna bilden säger jag God Natt! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 25 oktober 2008 03:40

Jag vet inte varför men den här dagen har verkligen inte varit bra. Jag har varit riktigt nere. Det kanske finns anledning, vem vet (jag?) men som jag alltid säger: allting löser sig. Ibland känns det bara inte som att det kommer att göra det. Alltså jag har känt mig konstigt nere idag och jag vill ta reda på varför. Oftast har jag så mycket tankar och stress i mitt huvud och i mig själv att jag inte hinner känna efter vad olika känslor beror på. Does that even make any sense? Nej, jag trodde inte det heller.


Klockan har passerat halv fyra och jag måste sova. Har lagt in alla bilder på Efterfesten.com men har några kvar på Expressen.se. Det får jag ordna i morgon, nu kan jag inte hålla ögonen öppna längre! God natt och sov gott, trevlig helg!

Av Lisa Ullström - 25 oktober 2008 02:58

 

Här får ni en bild från ikväll på Kåren! Vikson och Augin!

Och den övre är på AndersSatin för ca en vecka sedan!

Av Lisa Ullström - 25 oktober 2008 02:48

Den här kvällen blev överfull med folk! För mycket folk vilket gjorde det svårt att fotografera och få bra bilder. Folk puttas, ska komma fram, härjar och man kan knappt röra sig! Hur som helst så gick det rätt bra trots allt och jag är äntligen hemma. Åkte buss hem idag för jag tyckte att Johan skulle få sova utan att bli väckt och behöva hämta mig för en gångs skull. Just nu håller jag på att lägga in alla bilder, vill egentligen bara sova men bilderna måste in före klockan 12 i morgon och jag vill inte riskera att jag sover längre än det och att bilderna inte kommer in i tid så jag gör det nu! I morgon kanske jag ska träffa Jonna och ta en fika på stan eller här hemma, får se hur det blir och sen skulle Frida (en tjej som bodde hos mig och min familj för många år sen) höra av sig så skulle vi kanske ses en sväng. Hon bor ju i Sthlm nu så det är inte ofta man ser henne inte!


Sen har jag en fråga till er. Har någon länkat min blogg eller något sådant? Mitt läsarantal har höjts på en dag från cirka 80 till över 300 och jag har ingen förklaring men ni kanske vill hjälpa mig? :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards