Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 12 oktober 2008 12:35

God morgon! Igår var verkligen en riktigt lyckad kväll, sjukt bra! Iallafall så är det ju ny dag idag. Söndag också! Ändrade planer blev det till och med! Jag ska inte ut till mina föräldrar för dom fick förhinder men mamma kommer över senare med en jacka som hon köpte till mig i Uppsala, ska bli intressant och se om den är snygg eller om jag kommer att spy! Hur som helst så är Orebroguiden.se bilderna på väg in nu och när jag är klar med det ska jag diska, plocka lite och sen ska vi upp på stan och ta en liten fika! :) Guld väder idag! Nästan så jag blir sugen på att ta en kall faktiskt :) (L!

Av Lisa Ullström - 12 oktober 2008 02:24

Riktigt bra jobbkväll och bra kväll över huvudtaget! Började med att göra mig iordning vid åtta efter att vi ätit och kollat lite på fotbollen. När jag var klar kom Evelina över med sin killkompis Patrik och jag bjöd dom på en öl, resten hade dom själva! :) Vi minglade lite i köket, snackade skit och dom bjöds på godis! Evelina är en mes och tyckte att en grogg som mest smakade av groggvirket var ruskigt starkt. Ni skulle sett hennes grimaser alltså, dem var inte att leka med. Hur som helst så följdes vi en bit tills jag cyklade till Satin! Väl framme var det en massa folk, träffade bl.a en av mina chefer Johan och sen var det Tooy, Armela, Fedha, Emina, Oskar och en massa andra trevliga! Efter Satin blev det ett kort och snabbt men givande möte med Evelina igen, haha! Hon och Patrik följde mig till Björnis och där fick jag en jävla massa bilder, säkert många dåliga men alla ville vara med på bild idag kändes det som :) Där träffade jag min kära gamla klasskompis Johanna och andra roliga var Ted, Uffe, Rebecka och Roger m.fl. Jag stannade kvar rätt länge och fotade och pratade med folk tills jag till slut mötte Johan en sväng, pratade lite och sen cyklade mot Järntorget där jag träffade Evelina och Patrik igen! Vi snackade en stund och sen cyklade jag hemåt. Nu är jag hemma, hel och utan att ha ramlat av cykeln! Om en liten, liten stund är det läggdags och sova ut i morgon!

I morgon ska jag ut till mina föräldrar för att förhoppningsvis fotografera några fåglar och sen en tavla som pappa kanske kommer få såld (han är konstnär)! Blir säkerligen bjuden på käk där ute också och det är skönt för då slipper man ju laga själv! Evelina kanske ska följa med mig ut dit så jag slipper åka själv! Johan ska iväg till Fellingsbro i morgon och han ska sova där eftersom att älgjakten börjar på Måndag så mina tjejer Jonna, Evelina och kanske Madelen ska komma hit och mysa med mig. Får se vem/vilka som sover över! Jobba ska jag också hinna med i morgon kväll :)


Nu får ni sova så gott! Kram, kram Lisa!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards