Alla inlägg under juli 2008

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 21:16

Nu är vi brudar uppstyrda! Vi har Dennis här också och snart kommer Hassan! Vi ska då blada mot mm-baren och föra sen blir det Satin! Vi ska ta bilder tillsammans innan alla tjejer och killarna så får ni se hur faan vi ser ut :) Ha en bra kväll nu! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 19:34

Haha, nu har jag mina tjejer här. Jonna, Caroline, Annelie och Madelen! Vi håller på att sminka oss, fixa håret och greja! Om ett tag när vi är klara ska vi väl förfesta på mm. Ingen har något att dricka så vi får sätta oss där med det funkar det också! Stressad är jag men nu är det fint väder iallafall så man är mycket mer taggad nu än man var för ett par timmar sedan! Nej, nu ska vi spela fet musik, fixa oss och umgås :) Tjejerna sover över här ikväll :)

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 18:28

Länken i rubriken är till en sida med mina bilder så om ni vill se mer bilder så finns det där. Har lagt upp en del nu men kommer försöka uppdatera den allt eftersom :) Hoppas ni gillar dom!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 18:25

Ikväll ska jag jobba på Satin (vimmelfotograf). Efter jag har jobbat klart ska jag festa och shaka ass med mina brudar! Ska bli roligt! Iallafall så sitter jag och chillar med Madelen. Gör om bilder och skit :) Hoppas ni får en bra kväll, solen börjar ju komma fram nu igen också :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 17:07

Nu håller jag på att fixa min flickr-sida. Lägger upp dom bästa/finaste bilderna där. Ska länka den sen så den ligger i spalten till höger :)

Rösta också till höger i spalten under visningsbilden!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 16:19

Jag och Madelen gick över till Dennis, stod och snackade lite skit bara och sen gick vi till Diana, pizzerian och köpte varsin kebabtallrik. Vi har nu dragit i oss den där feta, skitmaten (som tyvärr är god som fan) så nu är jag hur mätt som helst! Jonna och Caroline kommer över vid sex. Caroline har klippt Jonna idag, tror det blev skitbra :) Fan, vad trött jag är nu! Ska lägga mig i soffan och chilla lite :)

/L

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 14:22

Sitter och kollar på Tv med Madelen. Ganska så tråkiga program så jag tänkte passa på att visa en bild på mitt och Johans vardagsrum :) Det är i detta rum som jag och Madde kollar på Tv. Hon tjatar lite om kebab så vi får väl gå iväg och köpa det snart då, haha! Min mage gör så jävla ont! Hatar mensverk!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 13:50

Jag och Madelen skulle ju kolla på Desperate housewives boxarna men dvd:n är psyk så bilden blir bara svart-vit så det fick vi skita i. Vi är sugna på kebab men det är kanske lite tidigt för det än så länge. Iallafall så ska vi väl ut ikväll! Satin, verkar det bli! Får se! Just nu har jag bara så jävla ont i magen så det känns som att min ägg ska ramla ut ur mig! Skönt?

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards