Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Lisa Ullström - 2 juli 2008 20:04

Jag, Johan och Annelie bestämde oss för att allihopa åka hem till Johans syster i Arboga för att lämna barnen efter bion så dit åkte vi och väl framme blev det att umgås, killarna spelade fotboll, vi tjejer mös och pratade och sedan blev det lite käk! Hängde där ett tag och bara hade det mysigt och skönt avslappnande! Vi åkte sedan hem och det blev en lugn kväll och sen sova! Riktigt skön dag var det!




Av Lisa Ullström - 2 juli 2008 19:47

Precis kommit hem från bion med Johan, Isak och Felix! Vi kollade på Horton och faktiskt riktigt söt och bra! Innan det mötte vi upp Sari, Isak och Felix på stan och sen blev det mat för oss på Rosalis Deli! Gott som faan, har saknat att äta där. När vi käkade gick Hassan förbi så vi snacka lite och efter maten gick vi upp mot Sf och kollade på filmen. Vi har nu gått från stan och hem till oss och sitter hemma hos oss och tar det lugnt. Antingen ska Johan åka och lämna barnen i Arboga eller så följer jag och Annelie med och jag hoppas att det blir vi allihopa för jag vill faktiskt verkligen åka dit! Saknar att hänga hemma hos dom, bada, umgås, prata och mysa med Maja som bara växer och börjar förstå och lära sig mer och mer! Men men, visar sig hur det blir och vad som bestäms! Bilder dyker upp snart! :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 2 juli 2008 11:57

Idag är det dagen efter en kvälls festande så jag är lite seg! Nu ska vi iallafall äta frukost, ta en dusch, fixa oss och sen dra och handla. Efter det ska vi slänga in alla grejer i kylen, frysen och skafferiet och sen dra upp på stan och äta med Sari och ungarna! Sen blir det Bio! NU drar jag! Hey!

Av Lisa Ullström - 2 juli 2008 02:49

Vilken jävla utekväll! Började med att Jonna, jag och Annelie fixade oss och sen gick vi över till Markus, Nicolai, Olle och några för att förfesta. Var trevligt och vi var ungefär tio personer i den där lilla lägenheten till slut! Vid 10 plockade Johan upp oss och så åkte vi hemåt för att plocka upp min cykel och sammtidigt knäppte Johan några bilder på oss men dom lägger jag upp i morgon. Pallar verkligen inte det nu! Iallafall så tog vi våra cyklar och åkte mot Klaras. Väl inne knäppte jag mina bilder och sen köpte jag en cider och började shaka ass med brudarna! Mina underbara chefer var där och vi brudar dansade och hade det jävligt roligt faktiskt! Nu är vi hemma, har slängt i mig en panpizza så nu mår jag bättre och ska snart lägga mig i sängen och sova! Decka! Trött är jag! I morgon ska vi upp relativt tidigt för att duscha, fixa oss och handla käk! Sen vid 1-2 kommer Sari in till stan med ungarna och vid fyra ska vi gå på Bio med dom. Horton blir det :) Trevligt värre och på Torsdag föresten så blir det förmodligen 27 grader varmt så då blir det åka och bada i Säbylund med Madelen eller Arboga med Johan och bada i poolen med ungarna. Får se vad som bestäms, men det löser sig alltid! Nej, nu ska jag faan sova. Vill verkligen lägga in bilderna men jag orkar inte så det får ni se i morgon! Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards