Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Lisa Ullström - 14 juli 2008 23:55

Ja, då blev det fet skitmat idag igen, haha! Så sjukt! Jag och Johan ska åka till Max nu om en stund och äta. Vi har knappt ätit något på hela dagen. Johan har iallafall inte gjort det. Jag åt ju en halv pommestallrik med morsan tidigare idag! Nej, nu ska det käkas! Slänger upp bilderna från idag nu snart också! Hey :)

Av Lisa Ullström - 14 juli 2008 23:28

Föresten, nu har jag kollat mina biljetter! Jag åker från Arlanda tillsammans med Ilona den 16:de July (två dagar kvar) klockan 16:35. Vi ska vara framme någon gång efter 19:00. Känns bra förutom att jag inte börjat packa än eller tvättat några smågrejer men det får jag styra upp i morgon. Ska upp och hämta resväskan och packa allting så i morgon på stan ska jag handla lite prylar t.ex hårspray och något mer nagellack i någon rolig färg! Iallafall så fick jag en del bra grejer i dag! Nöjd är jag. Dagen efter att vi kommer till Bosnien är det möhippa och två dagar senare är det stora bröllopet! Den 21:a ska vi till Kroatien, bara jag och Zana! Alltså det ska bli fett kul! Har saknat min lilla partypingla fett!

Av Lisa Ullström - 14 juli 2008 23:25

Allt löser sig till slut vad faan och det gjorde det. Vi är envisa, dumma, korkade, onödiga och faan vet vad men vi ÄLSKAR VARANDRA! Nu är allting bra igen! Nu blir det kvällsmacka och mjölk sen god natt :) Ska träffa Madelen på stan klockan 12 i morgon bitti och Jonna kommer säkert också typ då eller lite senare :) Nu ska vi mysa en stund! Natti, Kram L!


Caroline och Jonna! Ni två är faan guld! Big love!

Av Lisa Ullström - 14 juli 2008 18:53

Vilken dag alltså! Mamma och pappa plockade upp mig vid elva, vi åkte till Tybble, förde över pengarna, åker upp på stan och kollade lite kläder till pappa. När han fått lite grejer åkte han iväg och jag och mamma gick runt på stan. Under hela tiden vi gick blev det: en tröja, ett par skor, en sport behå, strumpbyxor och lite sminkgrejer! Jag är nöjd som faan men glömde fixa hårsprray så det ska jag göra i morgon. Efter shoppandet gick vi till Pitchers, jag tog en cider och mammosh en öl och så delade vi på en pommestallrik. Vigdis kom dit, umgick lite körde oss till forex och så växlade vi pengar. Jag drar ju om två dagar så det var verkligen dags att få allt fixat! Iallafall så skjutsade Vigdis och mamma mig till Caroline efteråt. MP skulle följa med men han kunde inte men Caroline var där så vi snackade lite och umgicks. Tråkigt som faan när man sa hej då idag för i morgon är ju sista gången vi träffas på två veckor. Känns jobbigt som faan men ska bli skönt som faan att komma till ett nytt land, nya kulturer, nytt folk, nytt klimat och en helt ny miljö än man är van vid! Nu är jag hemma igen, har vikit in tvätten och plockat lite. Nu ska jag plocka lite till och när Johan går upp ur sängen ska jag nog börja packa lite smått. Nej, nu ska jag dra mig. Lägger upp bilder snart om jag orkar annars blir det senare! /L!

Av Lisa Ullström - 14 juli 2008 10:57

Duschad, sminkad, påklädd och har precis sorterat tvätten! Nu ska jag gå ner, träffa mamma och pappa och åka till banken och sen blir det stan! :) Have a good day!

Av Lisa Ullström - 14 juli 2008 09:22

Det blev rätt sent igår, var ju tvungen att lägga in bilderna och det tar inte några tio minuter liksom men iallafall så ssomnade jag direkt när jag la mig i sängen med älsklingen runt mig, kramandes! Så jävla skönt att ha honom hemma igen. Närheten, värmen, pussarna, kramarna. Ja, dem är helt underbara :) Nu är jag iallafall nyvaken, redo för dagen snart när jag fått duscha, sminka mig och dra på mig kläder för att sedan bli upplockad av mamma och pappa! Nej, nu ska jag röra på mig :) /L

Av Lisa Ullström - 14 juli 2008 00:15

Nu får det blir sova för min del, jag är trött! I morgon ska jag upp tidigt så lika bra att det inte blir för sent! God natt och sov gott på er! Hey!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards