Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Lisa Ullström - 5 juli 2008 21:14

Vi gick inte och la oss förens halv åtta och nu är klockan kvart över nio. Jag är så jävla trött! Johan ska åka om tre timmar :( Börjar kännas mer nu att han faktiskt blir borta en vecka, men med vänner sovandes här varje dag ska jag nog klara mig! Eftersom att det inte blir nå Ullared så får jag väl ta en shoppingrunda i Örebro eller något! Nu ska jag iallafall in i duschen och sen göra mig iordning så att jag kommer iväg! Hoppas ni får en trevlig Lördagkväll :)

Av Lisa Ullström - 5 juli 2008 19:20

Nu har jag och Johan tvättat alla maskiner, blev fem stycken. Mer än jag trott faktiskt! När vi var klara, gick jag och köpte kebab till oss! Det var gott kan jag lova eftersom att jag inte hade ätit på hela dagen! Johan är iallafall nere i tvättstugan nu och ska ta upp tvätten om den är torr och sen sak vi ta en powernap i ungefär en timme för vi båda är så jävla trötta! När vi vaknar ska jag göra mig iordning till jobbet och Johan ska packa för han åker ju klockan 12 ikväll för att hämta Per och för att sedan åka mot Arlanda! Caroline ska sova över här inatt, känns bra för jag vill inte sova själv och vi har aldrig tid att ses längre så det ska bli trevligt! Nu kom Johan så nu ska vi sova en stund! :)

Av Lisa Ullström - 5 juli 2008 12:40

Jag är trött! Våra tjaffs är så jävla onödiga! Det förstör bara mer för oss! Nu är vi griniga på varann, men varför? Har du något bra svar? Jag vet inte ens varför jag ställer den frågan för jag är rätt säker på att du när du kommer hem ett riktigt bra svar! Jag skiter fullständigt i vem som har rätt eller fel, det är helt jävla oviktigt. För mig iallafall! Det spelar ingen som helst roll! Jag vill må bra med dig, känna mig älskad av dig, jag vill att vi ska visa den kärlek som vi har för varandra för den känns inte alltid så himla självklar! Jag vill ha såna stunder som vi hade i Sthlm och sov vi har haft så många gånger. Varför alla jävla tjaffs? Jag vet att vi kan så jävla mycket bättre. Hur som helst så vill jag att det ska kännas bra, att jag ska må bra när du åker. Du åker ju för att ha roligt med dina vänner och inte för att må dåligt!!

För annars kommer den här veckan bli väldigt jobbig och troligen inte alls speciellt rolig för någon av oss! Vi kan väl försöka samarbeta och tala med varandra i klarspråk. T.ex skulle det vara helt okey för mig om du sa: Kan du ta disken nu, det är fan lite för mycket! Eller om du sa: Kan du inte följa med mig hem ikväll istället för att gå ut och festa? Eller om jag skulle säga: Kan du snälla hjälpa till med att städa lite? Eller kan du ge fan i att lägga dig i sängen när jag har bäddat den. Man ska ju respektera varandra i ett förhållande men vi är två om det och inte bara en! Det jag vill är att vi ska lyssna på varandra, respektera varandra och viktigast av allt! Allt handlar inte om rätt eller fel! Låt oss lösa problemet på bra sätt istället! L!!!

Av Lisa Ullström - 5 juli 2008 12:19

Den här dagen har hittills varit skit! Jag har nyss sorterat all tvätt och det blev tre påsar och det är ju drygt tre maskiner, kanske lite mer. Johan kommer hem om ett tag hoppas jag så han kan tvätta. Jag ska iallafall bädda sängen, diska och sen ska jag prata med Johan lite! Lika bra och sätta igång nu innan han kommer hem så det blir klart någon gång! Shutt!

Av Lisa Ullström - 5 juli 2008 11:37

Jag måste ha dem här armbanden! Älskar dom! Ellen har dom i vitt och jag har älskat dom sen jag såg dom första gången! Måste, måste, måste köpa!



Av Lisa Ullström - 5 juli 2008 10:50

Det är Lördag i dag och vad gör jag? Jo, jag sitter hemma, orkar faan inte bädda sängen så seg är jag! Johan är inte hemma och han åker inatt klockan 12 och då jobbar jag! Känns inte heller bra! Ännu värre är att det känns lite stelt mellan oss. Känns som att allt går emot mig just nu faktiskt. Det känns som att man blir straffad dagen efter varje gång man har haft roligt. Helt sämst! Jobbar iallafall på Björnis och Satin ikväll så jag hoppas att det är mycket folk! Det är ju mina två favoritställen i stan så det borde nog gå skitbra! Jag måste dra med mig någon hem inatt också för jag tänker INTE sova här själv! :)

Av Lisa Ullström - 5 juli 2008 10:42

Bild 1: Jag och Madelen precis när vi hade kommit hem till henne och satt på grillen. Madelen ramlade på bilden och drog sig sen upp snabbt innan kameran hann ta kort. Det är därför vi skrattar så mycket och jag ser helt skev ut!


Bild 3: Jag i poolen!

Av Lisa Ullström - 5 juli 2008 10:01

Fyfan, vilken kväll det var igår! Efter maten och allt hos Madeled så åkte jag, Cocco och Ellen mot en sommarstuga någonstans åt Arbogahållet. Vi hittade till huset och Adde, Mattias och Peter var ute med båten så vi fick vänta vid stugan. Vi gick ut på bryggan och alltså det är skitsvårt att förklara hur fint det var där ute men ni kan ju tänka er om jag säger: Fetingstort hus men en lite mindre stuga brevid, pool, lång brygga men en massa möbler längst ute på den, o.s.v Det var iallafall riktigt fint. Efter en kvart ungefär så kom killarna in med båten och så fick vi varsin öl och gick till poolen, satt och pratade lite tills Addes farmor plötsligt kom ut, haha! Alltså det var kanske den skönaste jäveln jag någonsin har träffat haha! Hon testade mina klackskor och sa hela tiden hur fina vi alla var, både tjejerna och killarna haha! Hon drack med oss och ja fyfan en sån farmor skulle man ha. Sen kom farfar också och han var lite lugnare men jävligt rolig faan! Vi "ungdomar" badade lite, jag var först i typ och eftersom att jag gick i självmant så ville jag putta i någon och det fick bli Mattias. Andra gången jag skulle knuffa i han så åkte jag i själv också, haha! Så sämst! Det sjukaste var nog ändå när Ellen åkte i poolen, hon hade ju på sig alla kläder och hela skiten men killarna vågade putta i henne haha! Jag puttade till slut i Peter med lite hjälp från Ellen, haha! Han skulle ju bara ha! Vi stannade väl kvar till klockan var 2, halv 3 iallafall tills vi till slut åkte hemåt och jag totaldeckade i sängen direkt när jag kom hem! Bilderna dyker upp om ett tag :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards