Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 23:40

Hoppas på bättre väder i morgon så man blir lite piggare! Regnet är ju sämst! I morgon kommer Madelen hit som sagt och senare på eftermiddagen/kvällen kommer troligtvis Annelie. Får se om hon kan men jag hoppas det iallafall! Jag får varken på dvd:n eller vhs:en så det får bli massa skit på Tv. Är ju iallafall bra nu: SATC! Nu ska jag joina Jonna och vara lite social :)

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 22:44

Jag har köpt detta nya nagellack. Rosa från H&M för 29 spänn och det är riktigt fint och bra. Ska nog köpa några fler färger. Jag äcklas av mig själv, som ni ser på bilden så har jag inga naglar. Vart faan tog dom ivägen? Jo, jag petade och rev bort dom. Varför? Inget bra svar alls. Jag hade ju långa naglar och hade äntligen lyckats sluta bita så nu ska jag alltid ha fint målade naglar så att dom kan bli långa igen! :)


Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 22:35

Jag har nu duschat, sminkat mig och skit och så ska vi inte iväg till Johnny men skit samma lika bra kanske. Ska slå på en film nu. Madelen kommer hit i morgon vid 12-1 och då ska vi kolla på desperate housewives boxarna! Så jävla skönt! Jag kommer säkert inte ens att få på min video eller dvd:n! Sämst!

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 21:31

Zana, min man! Nu befinner du dig i Bosnien och jag kommer snart till dig. Du är min lilla resehomegirl och du ger mig galet många roliga, sjuka och underbara minnen! Jag tror att vi kommer ha så jävla roligt i Bosnien och jag vet att vi kommer göra nästa års Gran Canaria-resa till den bästa någonsin! Jag längtar som fan! Sju månader kvar! Jag älskar dig, stumpan!

Hotel: Regina mar som vi bodde på år 06. Nästa år blir det: Playa del sol!!! [v]
Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 21:13

Nu ska jag in i duschen, fixa mig lite, dra på mig kläder och sen ska jag och Jonna glida och träffa Caroline. Vi ska hem till Johnny, blir väl dracka, umgås och snacka skit! Hareee så kul/bra ikväll (fan vad skönt det vore med en lugn hemmakväll, det ska jag faan ha på Onsdag!)

Jag saknar Johan Som fan. Älskar att somna i hans famn men nu är han ju inte här!
Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 20:21

Nu har jag varit på Ica och handlat några grejer, träffat Zanas Dennis en sväng och nu är Jonna här. Vi ska käka lite och sen blir det väl chilla. Får se vad Caroline vill hitta på. Vill absolut inte ut men kan tänka mig att ta en cider eller nåt på MM-baren! Men vi får se! Hey!

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 19:23

Ja, mamma och Vigdis plockade upp mig och så åkte vi till ÖoB. Blev en massa shampoo, rakhyblar, fikabröd, chips och småsaker. Efter det åkte vi till Lager 157, jag hittade ett skitsnyggt linne med luva och det köpte vi (mamma betalade) man måste ju ta chansen! Haha! Efter det blev det Willys och vi handlade en massa käk för jag har inte lust att betala sånt för mina pengar! På vägen hem skulle vi köpa kinamat till mig som jag kunde ta med! Men China (mittemot polishuset) var stängt. Sämst men jag fick pengar så jag kunde köpa kebab. Men va faan det åt jag i förrgår så jag lagar fan nåt idag eller värmer på något så kan jag spara dom pengarna till kebab någon dag när jag verkligen inte orkar fixa käk. Nu måste jag till Ica snabbt som faan för det stänger om en halvtimma :)

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 16:25

Så jävla längesen jag lyssnade eller laddade ner musik nu så nu kollar jag lite på youtube.com om jag hittar något! Har hittat en hel del bra, sköna och gamla låtar nu. Det är ju dom gamla som är bäst (oftast)! Nu ska jag snart dra på mig kläder och skor och dra iväg med mammosh och Vigdis! Shutt :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards