Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Lisa Ullström - 1 juli 2008 19:17

Precis nu mottog jag det finaste smset jag någonsin fått, det är från Ronja!


Lisa min lilla pingla, jag älskar att med dig på krogen mingla.


Din energi är helt ofattbar, inte undra på att du är så himla underbar.


Jag älskar dig för den du är, du har alltid ställt upp och funnit där.


Tack för allt du gör och säger, du är bäst på alla möjliga grejer. Jag älskar dig.



Och Ronja min älskade vän! Jag älskar dig till sagen jag dör! Du är guld!

Tack för smset älskade Ronja, fick mig att fälla en tår! Jag saknar och älskar dig!!!
Av Lisa Ullström - 1 juli 2008 17:07

Madelen har nu åkt hem och Annelie har hittat kläder i min garderob för kvällen. Jag har även pratat med Nicolai och Olof så ikväll blir det jobba på Klaras och även jag ska ut och shaka lite ass efteråt så jag är taggad! Dansa är det bästa som finns och det är därför man går ut på krogen! Iallafall så ska Jonna snart komma över och då ska vi tre fixa oss tillsammans och sedan gå ut, ta lite kort och förfesta! Känns som att det kommer bli en bra kväll! Fint väder är det också :) Shutt!

Av Lisa Ullström - 1 juli 2008 13:46

Så jävla varmt ute och jag sitter inne i värmen! Vill åka och bada men jag tror inte att Madelen är så sugen på det iallafall så kommer Madelen och Annelie hit om ett tag så får se vad som händer då! Annelie skulle ju komma på Torsdag men det blir i dag istället så vi kan sätta oss på MM och ta en cider och sen gå vidare till Satin eftersom att jag ändå ska jobba! Hon har ju för faan fyllt 18 år! :)

Av Lisa Ullström - 1 juli 2008 12:42

Blev rätt sent igår så att jag precis gått upp och klockan är 12:42 är ju föga förvånanade! Iallafall så har jag pratat med Madelen och Annelie som båda kommer hit vid 2 ungefär! Jag är lite småsugen på att åka och bada men vi får se hur det blir. Annelie och jag ska iallafall ut och ta en cider ikväll och sen blir det Satin. Jag ska ju jobba och Annelie vill ut så det är perfekt! Johan ska snart till Fellingsbro så jag ska väl sätta igång och städa då tänkte jag! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards