Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Lisa Ullström - 12 juli 2008 23:33

Denna vecka har det endast supits och det är inget jag ser som ett problem. Det är sommar, man ska leva liver, göra det man känner för och framförallt bara ta dagen som den kommer. Idag bangade jag faktiskt utgång! Orkade inte, har städat plockar och grejar med en massa gamla bilder vilket alltid är lika roligt! Caroline sover här inatt, vill inte sova ensam och det känns jättebra! Mp kommer över snart också! Jag är rätt trött och varmt som faan så snart ska jag väl ta en dusch och sen bara chilla :)

Av Lisa Ullström - 12 juli 2008 20:59

Hittills har jag städat sovrummet. Dammade alla möbler, bytte sängkläder och dammsög. Nu tänkte jag börja diska och städa i köket, sen ta badrummet och sist vardagsrummet! Lika bra att få det gjort! Wish me luck. /Lisa!

Av Lisa Ullström - 12 juli 2008 20:33

Idag hände något: Jag fick ett telefonsamtal från en person som jag tycker jävligt bra om! Vi pratade lite och personen hade en förfrågan till mig och jag tackade ja. Jag är skitglad så när jag kommer hem från Bosnien så har jag nya uppdrag. Mycket ansvar men jag är redo. Jag ska berätta sen! :)

Av Lisa Ullström - 12 juli 2008 20:25

Jag har bestämt mig för att inte gå ut ikväll! Helt bestämd på det nu faktiskt!


Av Lisa Ullström - 12 juli 2008 15:00

Jag och Caroline åkte med pappa och släppte fiskjusen, jag vet inte än om det blev några bra bilder men jag ska kolla upp det snart. Blev det bra så lägger jag in om ett tag! Det gick bra iallafall, han kunde flyga och så, så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att han klarar sig! Pappa skjutsade hem oss, vi sprang upp, böt om och sprang över till Dennis. Chillade hos honom med Robban och Dansken och så åkte vi alla mot Säbylund och badade i regnet. Jag var först i och sen kom Caroline. Till slut kunde inte Dansken hålla sig så han hoppade i han med! Haha! Så sjukt! Nu är vi iallafall hemma igen, helt deckade och helt jävla trasiga! Ikväll är jag nästan 100% säker på att det inte blir utgång. Jag vill verkligen på Club cream på Back stage idag men men det kommer fler dagar. Det kan jag ta med Zana när jag kommer hem från Bosnien! Snart blir det Bosnien och Kroatien, 4-5 dagar kvar nu! Bilder kommer snart :)

Av Lisa Ullström - 12 juli 2008 14:58

Igår fixade jag mig som sagt, Jonna kom hit och sen Caroline, Dennis, Robban och Danken. Vi föra och sen gick vi vidare åt ett håll och grabbarna åt ett annat. Det blev Mm-baren men bara en snabbis. Hälsade Jasmine en sväng men jag var så jävla full och mådde så jävla dåligt. Det berodde nog på att jag inte hade ätit innan och dessutom druckit varje dag i flera dagar innan det också. Hur som helst så hjälpte Jonna och Caroline mig. Jonna gick hem och Caroline och jag till mig. Knas, så full jag var! Sjukt! Men men, det är sånt som händer! Man lär sig av sina misstag!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards