Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Lisa Ullström - 3 juli 2008 20:26

Ja, det är en evig väntan på att Johan ska kliva innanför dörren så vi kan slå på en film och bara mysa och tat lugnt! Klockan är nu halv nio och jag har i min väntan målat naglarna med mitt nya nagellack. Det ser rätt bra ut faktiskt men har bara målat på ena handen så antingen tar jag bort det sen eller så målar jag på den andra också! Funderar på att ta en dusch så jag har något att göra tills Johan kommer. Är ändå bara skit på Tv. Något mer jag har hunnit göra är att snacka lite med Jonna som kom förbi och chillade lite. Hon satt nere på gräsplanen och jag på balkongen. Trevligt, trevligt! Nej, nu ska jag hitta på något. Har för jävla tråkigt alltså! Kram kram, L!

Av Lisa Ullström - 3 juli 2008 19:37

Jag har precis städat, alltså dammat, dammsugit och allt! Men orkade bara i vardagsrummet. Kan ta resten en annan dag! Johan är väl snart hemma så nu innan han kommer hem ska jag sätta mig på balkongen i solen och värmen en stund och bara njuta, slappna av och med mig ut ska jag ta ett glad med Loka päron! Mm, mm, mm love life! :)

Av Lisa Ullström - 3 juli 2008 18:00

Efter en ganska så händelserik dag är jag faktiskt riktigt trött! Annelie åker hem till Lindesberg idag men kommer tillbaka hit igen i början på nästa vecka eller iallafall under veckan som det verkar nu! Johan kommer snart hem och ikväll blir det nog mys och film eftersom att han mycket snart åker till Bulgarien. I morgon blir det möjligvis grillning hemma hos Madelen och dricka lite vin! I början på nästa vecka ska jag iväg till Ullared med mamma, Vigdis och farmor! Ska bli roligt att shoppa lite men jag hatar att åka den där jävla långa vägen dit! Men men, det är det värt! Nu ska jag bädda sängen, plocka rätt lite och sen ta en dusch och bara mysa resten av kvällen! :)

Av Lisa Ullström - 3 juli 2008 17:23

Ni vet min nya mobil, den som jag köpte för en vecka sedan ungefär. Detta är dagens negativa blogginlägg. Iallafall så glömde jag den på taket på Madelens bil när vi skulle åka från Säbylund och när vi hade åkt ett tag så hörde vi en smäll. Madelen sa: Vad var det där? Jag sa: Ja du, det undrar jag också! MIN MOBIL!!!!! Stanna! Och jag sprang, jag sprang lite till, jag tappade mitt tålamod eftersom jag inte hittade mobilfanskapet och jag började gå. Jag gick och gick, såg min mobil och massa bilar som åkte förbi den och dem var cirka 2 decimeter från att köra ifrån den! Jag tar upp den och den är repig. Luckan på baksidan då, jo jag har halva kvar och dessutom det som gör mig ännu mer förbannad är att det inte går på garanting! Hej då!

Av Lisa Ullström - 3 juli 2008 17:19

Började dagen med att åka till Marieberg med Annelie. Väl framme mötte vi upp Madelen på Gina tricot och hon shoppade en jäävligt massa snygga kläder kan jag lova! Fy faan! Jag och Annelie hittade lite småsaker och när vi var klara där åkte vi till Willys, handlade lite saker att ta med till Säbylund och sen åkte vi dit! Det var faktiskt inte så mycket folk där men det stekte som faan, varmt och skönt i vattnet var det också! Jag och Annelie brottade lite i sanden och som ni ser på bilden nedan så hade hon inte en jävla chans, haha! Det var trevligt som faan iallafall! Men eftersom att detta inlägg blev så positivt så ska jag skriva dagens negativa i ett annat! En sak som förstörde min dag för ett par timmar! Jävla skit! Men iallafall, hoppas ni haft en bra dag för det har vi! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards