Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Lisa Ullström - 10 juli 2008 22:15

Nu sitter vi hos MP:s granne. Tog taxi hit för kaske tjugo minuter sen! Ska förfesta här och sen dra till Harrys. Jag är riktigt trött men kommer nog igång snart! Ni får ha en bra kväll ! :)

Av Lisa Ullström - 10 juli 2008 20:52

Haha, Mario modellen med på alla bilder! Haha, så jävla roligt! Nu iallafall så har vi käkat! Det är fortfarande vi fyra, MP, Caroline, Mario och jag! Nu ska vi fixa oss, klä på oss thunga kläder och sen dra ut! :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 10 juli 2008 20:15

Jag, MP, Caroline och Mario chillar hos mig och Johan nu! Vi sak snart föra lite och sen ska vi ut till Harrys! Jag ska jobba så jag ska bara ta en cider! Skönaste dagen, fint väder och jääävligt trevligt folk :) Shutt people! :)

Mario och jag!
Av Lisa Ullström - 10 juli 2008 18:04

Sjukaste livet. Caroline och Mario försökte precis att pierca Carolines tutte. Det gick väl sådär till en början, haha! Nålen gick igenom och den blev rak och fin men eftersom att nålar inte är så stora och breda så fick dom inte i piercingsmycket som skulle sitta i bröstvårtan. Caroline har just nu damp och ska dra och låta en riktig piercare göra jobbet åt henne. Alltså den här bruden är så jävla stark så det är helt sjukt! Jag skulle svimmat faan, smärtan är ju jävligt hög faan! Det var roligt iallafall kan jag säga. Vi kanske lägger upp lite bilder på äventyret senare, hahaahhha! Så sjukt! (Bilder kommer snart föresten, haha om det blev någon bra!)

Av Lisa Ullström - 10 juli 2008 17:18

Chillar hemma nu med Caroline, MP, Mario och Micke. Jonna gick precies hem! Snart får vi vår dricka och ikväll ska jag först jobba och sen ut med Caroline och killarna! Så jävla härligt väder och en perfekt dag! :) Shutt!

Av Lisa Ullström - 10 juli 2008 15:16

Hej älskling. Jag älskar dig. Du och jag åker till Kroatioen den 21 Juli. Helt själva. Pappa skjutsar oss dit och så. Jag längtar tills du kommer. Tänker på dig hela tiden. Puss älskar dig, Zana.


-Detta sms var alltså från Zana och jag blev så jävla glad när jag fick det! Saknar henne så jävla mycket och längtar tills jag ska åka. Ungefär 6 dagar kvar nu och jag bara längtar efter att styra upp sig och känna sig fin, gå på stranden och fota, festa och framförallt att se ett nytt land! Snart ses vi Zana min älskade man!


Sjukaste var igår! Jag fick ett ryck och ville ringa ett samtal till Toni. Det är den personen i Gran Canaria som vi känner bäst och har känt längst. Den killen är en så jävla underbar människa och vi pratade om hur allt var och så där. Kunde inte prata länge men jag sa iallafall att jag kommer i Februari och han blev skitglad och sa: Jaa, min födelsedag. Jag blev så jävla lycklig! Nu mår jag bra som fan igen! :) Jag lägger upp en bild på honom snart :)

Toni, mi amor! Den bästa vännen vi har på Gran Canaria! Han är guld!
Av Lisa Ullström - 10 juli 2008 12:55

Det var ju meningen att jag och Caroline skulle dra iväg och bada idag men det pallar vi inte och essutom är inte vädret så jag jävla fint heller men men visar sig väl senare om det händer något! Jag skulle verkligen behöva städa som faan här och sen bara ta det jävligt lugnt ikväll! Åker ju till Bosnien om en vecka och tiden går fortare än man tror. Johan kommer hem på Söndag och jag åker tre dagar senare så vi får inte speciellt mycket tid tillsammans. Fan, vad jag inte mår bra. Alltså igår festade vi i en kolonilott borta vid Lidl på väster. Jag drack vin och grogga och det tog rätt bra efter ett tag. Det sjukaste var ändå när vi på natten vid 3-4 tiden gick hemåt. När vi är vi polishuset så hittar vi inte min nyckel. Då har jag glömt den i kolonilotten så vi fick ta en ovärd jävla taxi hela vägen tillbaka, jag fick hoppas över ett jävla staket med taggtråd, klättrade som en fucking apa. Hämtade nycklarna, kutade och hoppade över igen. Fyfan, vad jag fick kuta! När jag kom hem så blev det lite knas mellan mig och Johan i telefon men det löste sig och sen totaldeckade vi båda! Idag mår man som man förtjänar kan jag säga!

Av Lisa Ullström - 10 juli 2008 12:46

Här är några av bilderna från igår!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards