Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 22:29

I morgon jobbar jag på Satin och Björnstugan! Johan och Per åker från Örebro klockan 12 på kvällen och då är jag på jobbet så det känns lite hårt faktiskt. Deras plan som går 6 på morgonen var ett plan som jag trodde skulle gå på kvällen men inte det nej. Men vad ska man göra! Kommer sakna honom som faan, troligen mer än jag kan tänka mig så jag ska försöka hitta på så mycket roligt som möjligt medans han är borta så jag får annat att tänka på istället för att sitta hemma och ruttna. Ullared ska vi ju till i början på veckan och jag funderar på att ta en tripp till Lill-Karro i Stockholm i 2-3 dagar så som vi pratat med. Vore skönt att umgås lite, var så jävla längesen och bara prata och ha det mysigt ihop! Hur som helst så måste jag styra en eller flera nya sambos under veckan för jag tänker inte sova ensam. Vågar inte sova där sjä'lv, kyrkan ligger ju 50 meter i från och det är även min utsikt men en ny sambo blir inga problem för jag har sagt till alla mina brudar att komma över och sova och mysa hos mig :) Nu ska vi styra :) Kramar!

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 22:26

Nu har vi ätit, det blev lite bränt men det var bara att äta! Gott var det i vilket fall! Just nu sitter vi och snackar och spånar i vad vi ska göra ikväll. Pratade först om att åka till Västerås på Big Power Meat men vi enades ganska snart att det inte kommar hända så nu funderar vi på att åka till Peter och Adde i Addes farmors sommarstuga. Dom har vattnet typ 10 meter från stugan och dessutom en pool och det känns faktiskt jävligt lockande. Vi har inte tagit många bilder men en eller två kan tänkas dyka upp i morgon iallafall! Nu ska vi bestämma oss för något :) Kram, L! 

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 20:49

 På http://lisalinnea.bilddagboken.se kan ni se fler bilder eftersom att det blir för mycket att lägga upp hundratals bilder här, bara så att ni vet :)

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 20:47

Ellen och Cocco kom precis brummande i Audin! Dom gick mot Madelens systers hus som ligger ca 50 meter ifrån Madelens och hennes föräldrars hus men nu är dom på väg hit iallafall så nu ska jag väl gå och vara lite social! Haha, nu blev det tre inlägg på mindre än tio minuter, men vad faan gör det :) Kram kram, L!

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 20:44

Haha, fyfan man kan nästan tro att jag börjar skriva en modeblogg eller något men det skulle jag aldrig i mitt liv göra! Men jag har ett litet "skönhetstips" till er tjejer som vill ha mjuka, släta och lena ben på sommaren eller när fan som helst. Använd ett bra raklödder och raka noggrant och efter det använder ni Sunsilks sommarbalsam på benen, raka igen och efter duschen så smörjer ni in benen med någon bra lotion. Benen blir sjukt jävla mjuka, det kan jag lova. Annars kan ni alltid använda veet eller vad det heter som man har på i tre minuter och sen rakar med en rakhyvel utan rakblad (jag använder rakhyvel med rakblad eftersom att resultatet blir ännu bättre) men det står dock att man inte ska göra det på baksidan men jag har kört med det iallafall och ingenting har hänt mig! Hur som helst så är det aldrig fel med mjuka och lena ben eller vad säger ni :)

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 20:40

Sitter just nu hos Madelen Karlsson, typ i Vintrosa! Hon plockade upp mig lite efter sju och så åkte vi hit. Sitter just nu och käkar lite chips och dricker vin och Martini. Ellen och Cocco är på väg samt Johan som för en stund sen åkt från Fellingsbro! Vi har dessutom precis tänt grillen så snart blir det väl mat och massa mys. Vi får se vad som styrs ikväll, har varit prat om krogen eller att dra till några killkompisar som har sommarstuga ca två mil härifrån men men vi får se vad som styrs. Nu ska jag iallafall försöka hjälpa Madelen men käket! Kram kram, L!

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 18:53

Nu har jag gjort mig iordning och är helt klar! Väntar bara på Madelen nu! Varmt som sate men börjar bli lite svalare iallafall! Känns fan som att man ska dö i värmen eller något! Nu ska jag nog sätta mig och tagga ner lite i soffan :) Hoppas ni får en trevlig kväll! :)

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 16:44

Eftersom att jag har nerdragna persienner så är det relativt svalt i lägenheten. Jag gick ut på balkongen för att kolla vädret och helvete vad varmt det är! Shit alltså, helt sjukt! Jag ska iallafall hoppa in i duschen nu och hoppas att det svalnar tills jag ska till Madelen för annars kommer jag svettas som en jävla gnu! Haha! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards