Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 19:09

Nu är vi redo att dra för att föra och sen dra till Björnis. Igentligen har jag ingen aning om vad som händer. Vi skulle ju spela kubb med Carolines vänner men eftersom det regnar så är ju inte det så jävla roligt kanske! I vilket fall så ska Caroline och Jonna sova här inatt så jag har mina sambos plus några andra för veckan :) Nej, jag ska väl ta och dra mig nu och roa mig lite med tjejerna! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 18:09

Fick nyss några bilder av en kille som heter Rikard Söderberg (min gamla granne från Gällersta). Vi var ju ute och fotade förra veckan och fotade och då hade han tagit några bilder på mig. Denna gillar jag jävligt mycket faktiskt! Så ett stort tack till dig Rikard! :) Nu ska vi tydligen dra om en kvart så jag måste klä på mig och styra upp mig lite :) Kram kram, L!

Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 17:29

Jag, Jonna och Caroline satt och fixade oss ett bra tag, testade kläder och grejade. Efter ett par timmar kom Madelen. Vi käkade, det blev köttfärs, potatisgratäng och vitlöksdipp. Så jävla gott och mättande. Vi är helt deckade nu. Tjejerna ligger i soffan och vilar och jag sitter här. Har tagit kort på klänningarna som jag köpte på Zara idag. Det är långklänningar och den ena tänkte jag ha på bröllopet i Bosnien. Om en timma ska vi dra till Caroline, hämta kubb och sen dra till några vänner och spela kubb. Ikväll blir det jobba och kanske även utgång :) Det blir iallafall softa kläder ikväll kan jag säga och det är väl lika bra! Pallar inte ha värsta klänningen klackar och skit. Iallafall så blev det inget fotande, allt annat tog sådan jävla tid så det får bli en annan dag. Klänningar föresten ser korta ut på klänningarna men dem är hellånga ända ner till fötterna och jag är riktigt nöjd med mina köp. Johan har smsat i dag också! Jag blev så jävla glad att han hörde av sig så man vet att allt har gått bra. Dom har 32 grader och 26 grader i vattnet så jag tror att dem trivs riktigt bra :) Så nu kommer bilder om en liten stund :)

Klänningarna är från Zara och den vita med blommor tänkte jag ha på bröllopet! :)
Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 14:20

Nu har jag och Jonna varit uppe på stan. Zara åkte vi till och det blev två tidningar. Visar bilder sen! Nu blir det iallafall duschen, tvätta löshåret, sminka, fixa och sen laga mat och gå ut och fota! SHUUTT!

Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 12:24

Nu har Jonna kommit hit så snart ska vi upp på stan och köpa den där klänning! Jag måste ha den, tror att den blir perfekt till börllopet! Ni får se bild på klänningen sen om den finns kvar! :)

Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 11:39

Nu är Caroline vaken, vi lyssnar på musik. Har pratat lite och Jonna är nog på väg hit också! Jag måste upp på stan och köpa en klänning och sen ska vi brudar ut och fotografera lite! Nej, nu blir det dusch och sminkning och skit!

Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 10:47

Haha, kom att tänka på en sak. När vi var i stugan här om dagen så var ju en farmor där. Hon drack med oss och härjade, testade mina klackskor och allt det där som jag skrev. Men det roligaste var faan när hon började prata om skor eller vad faan det var och hennes man: farfar sa: Du är så snål att du inte ens vill skita! Hahaha, alltså vi dog och farfar satt där helt iskall och farmor satt och sa hur snygga vi tjejer och killarna var, haha! Han trodde inte att vi ville höra hennes jävla tjat och att hon nog skulle vara tyst, haha! Så jävla roligt!

Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 10:38

Ja, sitter här i vardagsrummet. Framför datan. Lägger in bilderna så att dem kommer in på Örebroguiden.se. Jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på den här veckan eftersom att det inte blev något med Ullared och Lill-Karro är i Grekland så Stockholm får bli någon annan gång i sommar! Jag funderar på att att sola, slappa, shoppa, äta, hänga med vänner, jobba och bara ni vet alltså må bra. Inte festa någonting utan bara vara och må bra liksom! Det skulle verkligen inte skada kan jag lova! Ska försöka fotografera med Rikard också, det vore roligt! Ibland när man sitter i den här lägenheten och inte har någon inspiration så kan det vara roligt att spendera lite tid med någon som har det, haha! Carro är så jävla deckad för övrigt, hennes mobil ringde precis men hon vaknade inte av det. Fan, jag vill bara slita upp henne ur sängen så vi kan tagga upp på stan nu, haha! Är ju för fan shoppingsugen! Ikväll ska vi nog ut en sväng och jag ska ju jobba! Nej, nu ska jag faan ta och väcka henne! Klockan är ju snart elva! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards