Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 10:13

Shit alltså! Klockan är kvart över tio, vilket betyder att Johan nu ska vara framme i Buggan (Bulgarien)! Saknar honom redan faan, men jag hoppas att han får det jävligt roligt och att dom tar hand om sig! Iallafall så ligger Caroline med arslet i vädret, fortfarande helt deckad och sover! Men det är ju lika bra för då hinner jag kanske plocka och städa lite här! Hon sa att jag ska väcka henne vid tolv om hon inte vaknat och det ska jag nog kunna ordna! Senare ska vi nog upp på stan, träffa Jonna och kolla lite. Jag har hittat en fet klänning som jag tänkte skulle passa till bröllopet i Bosnien. Men vi får se om den ens finns kvar! Nu måste jag lägga in bilderna från igår, hann aldrig göra det inatt så nu är det dags :)

Av Lisa Ullström - 6 juli 2008 10:09

Ja, igår när jag skulle åka till jobbet så sa jag och Johan hej då till varandra :( Det blev några tårar, en massa kramar och lite pussar. Där och då kände att han faktiskt skulle bli borta en hel vecka. Jag mötte upp Caroline och hennes syster och vi gick till Satin. Jag tog mina bilder och cyklade i spöregnet till Björnstugan och tog resten av bilderna där. Drog tillbaka till Satin i regnet för att möta upp Caroline och Emelie och så gick vi till grillcorner där dom käkade (jag drack en fanta, kan ju för fan inte äta kebab två gånger på en dag)! Efter det fick vi ta min jävla sporty bike hem till Caroline, hämta kläder och lite grejer och till slut glida hemåt. Väl hemma han vi kolla på lite bilder i kanske tio minuter tills Caroline var helt slut. Vi la oss i sängen och hon deckade efter två minuter, haha! Så jävla söt! Det var en bra kväll igår faktiskt, mycket folk, träffade klass och skolkompisar från Risbergska och en massa annat trevligt folk som Anna Åhl, Isaias, Johan m.fl Bra kväll!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards