Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 16:10

Här är två bilder på klänningen (rosa) som jag fick av Mammosh idag och den andra är en topp/klänning/baggy t-shirt, ja vad ni än vill kalla det som jag köpte på Marieberg igår! Den rosa klänningen är från "Tessie" och den randiga t-shirten är från "Bik Bok"!

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 15:24

Mamma ringde mig och sa att hon var nere utanför porten med mina grejer. När jag kom ner frågade hon om jag var ledsen, vilket jag var dels för att jag bråkat med Johan och dels för att min kamera är knas. Hon sa då att vi skulle åka och kolla på en ny. Det gjorde vi. Fick en klänning på köpet och en ny kamera ska inhandlas inom några månader :) Nu ska jag städa, sen chilla och sen fixa mig. Blir nog nya klänningen ikväll :)

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 13:25

Allting är så jävla bra! Igentligen! Men sen kommer småtjaffsen som bara blir större, större och större! Jag mår inte bra av det. Jag vill inte ha det så. Jag vill må bra helt enkelt!

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 13:14

Imorse tog jag bussen upp på stan, jag pallade inte gå upp i den här jävla hettan alltså! Hämtade min cykel på Järntorget och cyklade upp mot Våghustorget.Jag gick i på fotoaffären för att få hjälp med min kamera men dom kunde inte göra någonting så direkt när jag kommer hem från Bosnien så måste jag lämna in den! Därför måste jag köpa en ny! Jag tänker inte gå runt utan kamera, aldrig! Jag har ju jobbet och jag klarar mig dessutom inte utan kameran på fritiden men mamma och jag ska ordna det där i dag. Gick iallafall förbi Gina när jag var på stan för att testa ett par chinos. Så jävla snyggt på alla men inte på mig så jag köpte inga. Gick och mötte upp Johan som precis klippt sig hos frisören och så cyklade vi hemåt! Just nu äter vi frukost och väntar på mamma och Vugdis som ska komma med vin, chips, kött och dricka! Johan ska åka om ca en halvtimma och då minsann ska jag ta tag i diskandet och städandet och sen ska jag ta tag i mig själv! :D

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 10:49

Jag är nyvaken, precis plockat undan efter mig och Johan i vardagsrummet. Våra glas, skräp och lite småsaker! Om en halvtimma ungefär ska jag väcka Johan och då ska vi springa upp på stan! Jag ska träffa Margareta och vi ska greja lite med min kamera och under tiden jag gör det så ska Johan klippa sig! Sen på vägen hem ska jag hämta min cykel på Järntorget och Johan ska hämta ett paket på Lucullus. Sen bär det av hemåt, jag ska diska, städa och plocka för mamma ska komma förbi runt ett, två och Johan ska åka till Fellingsbro. Mamma ska komma hit med en vinare och jag tror inte att hon blir här någon längre stund! Sen resten av tiden innan jag ska in i duschen och göra mig iordning blir nog lugn, städa lite kanske så att det blir lite fräschare här hemma! Klockan halv åtta plockar iallafall Madelen upp mig här hemma och då ska jag vara redo för en mysig grillkväll ute hos henne! Ska blir riktigt trevligt! Måste bara köpa något kött först! :D

Av Lisa Ullström - 4 juli 2008 10:45

Johan kom hem igår till slut! Hade väntat riktigt länge, tänt ljus i hela vardagsrummet, fixt fina drinkar till oss och bara satt och väntade! Och till slut kom han hem, vid tiotiden ungefär! Han hade med sig två jättefina presenter till mig :) En tavla med Marilyn Monroe på och sen en sån där glasgrej med Marilyn inristad på om ni förstår hur jag menar? Iallafall var dom jättefina! Och Isak och Felix hade skickat med två stycken halsband till mig! Haha! Johan och jag åkte iallafall efter en stund iväg till Max för att käka, hade ju inte ätit något på hela dagen i stort sett! Så dit åkte vi och sen hem, drog på en film: Mina, jag och Irene. Orkade inte kolla på hela så vi gick och la oss! Johan deckade på en gång, låg och snarka i mitt öra! Världens bästa pojkvän! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards