Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 14:58

Då nu har jag städat, bäddat sängen och plockat undan. Bara disken kvar men jag pallar helt ärligt inte att diska så tar det senare! Jag är trött som fan så jag ska lägga mig i soffan och vila tills mamma ringer :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 13:24

Precis pratat med mamma och dom ska in till stan sen så dom skulle köpa med shampoo, balsam och grejer! Sen skulle dom hjälpa en kompis och efter det komma hit! Vi skulle åka och handla (jag behöver mat) och ikväll skulle jag få kinamat av henne! Sen sa hon att jag jättegärna fick följa med hem så kunde vi kolla på film, dricka vin och så kunde jag sova över. Men det vet jag inte om jag vill. Känns som att detta är hemma liksom! Iallafall så känns det bra att hon är så givmild :) Nej, jag måste faan städa nu! Äckligt här! Som vanligt! Men nej, först frukost! :D

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 12:04

Jag är nyvaken! Trött som in åt helvete och klockan är tolv. Det är lite knas! Imorse när jag vaknade var det rätt mörkt i sovrummet, kanske mörkare än när jag vid fyra inatt gick och la mig. Det var svinkallt igår när jag skulle sova för jag hade haft fönstret öppet hela dagen och kvällen! Men men, jag drog på mig mitt täcke och Johans också och det blev varmt rätt fort då. Iallafall så det jag skulle säga var att jag hade fått sms av min bror imorse och jag är faktiskt väldigt orolig för honom. Han verkar inte må nå bra, vara stressad. Jag saknar honom så jävla mycket och han skrev att han saknar mig och att han var så ledsen att han inte kunde komma på min student men det var förståeligt att han inte kunde komma ska jag säga er. Men en sak om min bror: vi har aldrig haft varken syskonkontakt eller vänskapskontakt. Alltså så att vi ringer, driver med varandra, hänger, festar och sånt. Det kan väl dels bero på att han är 35 och dels för att han bor i Uppsla och att vi inte fått så mycket tid tillsammans! Men min bror ska ni veta! Han är guld! Som fan! Han är en riktigt bra människa! Saknar honom! Nu funderar jag iallafall på att städa upp här och lägga mig och chilla men jag vet inte. Kanske väntar en liten stund till! Så stökigt är det faktiskt inte just nu (varför försöker jag ljuga för mig själv?). Nu går jag, haha! Måste styra upp mitt hem!

:'(

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 03:58

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 03:33

Fuck sova! Jag kan inte, ingen jävla ide alls! Jag fryser som faan, regnet öste ju ner när jag gick hemåt så det droppade vatten när jag kom in i hallen faan. Har iallafall dragit på mig ett par mysbyxor och min nya baggy t-shirt som jag har på bilderna nedan sitter jag och myser i! Önskar att någon var här kan jag säga, jag gillar inte detta alls! Jävla skitliv! Ibland är livet verkligen så jävla sämst! Sen blir ju allt ännu värre när folk är så jävla positiva hela tiden. Jag saknar närhet nu kan jag säga. Johans värme går inte att förklara, längtar tills jag får somna i hans famn igen! Det blåser och regnar som faan ute och jag ska sova här helt jävla ensam! Jag kanske ska läsa en bok ett tag? Den är ju faktiskt ändå jävligt bra! Jaja, spelar ingen roll hur mycket jag kommer klaga nu för ingen kommer komma hit och sova med mig iallafall så hare så bra! God natt, L!

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 03:25

Jag är helt jävla ensam. Det är så det känns iallafall eftersom att jag helt plötsligt får sova ensam ikväll! Så jävla sämst! Men det är sånt som händer i livet! Funderar på att lägga mig och försöka sova snart! Jag är faan rädd för att sova här själv men jag blev ensam ändå! Men va faan håller jag på med: folk som tycker synd om sig själva är det värsta jag vet och nu beter jag mig som att jag tycker synd om mig själv. Fuck it jag är stark jag ska sova själv, utan problem! God natt!

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 03:12

Så nu kommer det lite bilder. Den första bilden är på mig och en nalle hemma hos Caroline. Den andra är på SH och Caroline när dom buggar och grejer. Den tredje är på dagens skämt: Nikotinplåster! Och sen den sista är på mig och MP :)


Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 02:35

Jag, Caroline och Jonna gick hem till Caroline efter att vi ätit, chillat och gjort oss iordning. Hämtade lite grejer där, pratade lite med hennes föräldrar och sen gick vi till förfesten. Det var lugnt men jävligt roligt, trevligt folk, en massa dans och konstigheter! Ganska sent gick vi mot Björnstugan (vill bara påpeka att jag inte drack någonting ikväll förutom ca fem jävligt äckliga klunkar öl!) Iallafall så försökte vi få tag på en Taxi men jag pallade fan inte betala för skiten och vi fick inte tag på någon som tog med sex pers så vi gick. Regnade gjorde det, så jävla sämst! Fick mig att tänka på hur Johan är Bulgarien på poolparty och festar med sina vänner i 30 graders värme. Men vadå, jag är inte avundsjuk(?). Saknar honom så jävla mycket. När man är ifrån varandra så här så märker man verkligen hur mycket man uppskattar närheten, kramarna till och med diskussioner. Det bevisar ju på något sett att man bryr sig. Jag hoppas iallafall att han har det jävligt bra och att inte några jävla fittiga brudar raggar på min pojkvän! Iallafall så gick vi som sagt till Björnis jag jobbade. När jag var klar dansade jag lite med Jonna och idag var det faktiskt fett jobbigt. Alltså jobbigt folk som var på en hela fucking tiden! Blir så jävla förbannad! En kille t.ex: Jag tog kort på honom och han ville se, vilket han såklart fick och han skulle se den typ tio gånger och då räcker det liksom för så full som han var så kommer han ändå inte minnas i morgon att han varit med på någon bild. Han sa till mig att inte gå och sätta mig ner bla bla men vad faan jag jobbar ditt psyk! (Det sa jag inte, men tänka får man) Sen ville han säga något och då försöker han dra ner mig i soffan! Idiot! (Sa inte det heller men jag sa släpp mig för helvete och sen gick jag) Vissa människor alltså. Skit samma. Iallafall så drog tjejerna på efterfest med killarna men jag pallade inte så nu sitter jag hemma. Jag får sova ensam inatt fast jag är så jävla rädd för att sova här själv. Riktigt ledsen är jag fan :( Jag biter i det sura äpplet och bjuder på lite bilder om en stund! Kram, Lisa!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards