Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Shopping på stan och sen häng med Caroline!

Av Lisa Ullström - 14 juli 2008 18:53

Vilken dag alltså! Mamma och pappa plockade upp mig vid elva, vi åkte till Tybble, förde över pengarna, åker upp på stan och kollade lite kläder till pappa. När han fått lite grejer åkte han iväg och jag och mamma gick runt på stan. Under hela tiden vi gick blev det: en tröja, ett par skor, en sport behå, strumpbyxor och lite sminkgrejer! Jag är nöjd som faan men glömde fixa hårsprray så det ska jag göra i morgon. Efter shoppandet gick vi till Pitchers, jag tog en cider och mammosh en öl och så delade vi på en pommestallrik. Vigdis kom dit, umgick lite körde oss till forex och så växlade vi pengar. Jag drar ju om två dagar så det var verkligen dags att få allt fixat! Iallafall så skjutsade Vigdis och mamma mig till Caroline efteråt. MP skulle följa med men han kunde inte men Caroline var där så vi snackade lite och umgicks. Tråkigt som faan när man sa hej då idag för i morgon är ju sista gången vi träffas på två veckor. Känns jobbigt som faan men ska bli skönt som faan att komma till ett nytt land, nya kulturer, nytt folk, nytt klimat och en helt ny miljö än man är van vid! Nu är jag hemma igen, har vikit in tvätten och plockat lite. Nu ska jag plocka lite till och när Johan går upp ur sängen ska jag nog börja packa lite smått. Nej, nu ska jag dra mig. Lägger upp bilder snart om jag orkar annars blir det senare! /L!

 
 
Ingen bild

jonna

14 juli 2008 21:25

fy kommer sakna du som fan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards