Alla inlägg under juli 2008

Av Lisa Ullström - 9 juli 2008 19:52

Detta är bilderna från idag men jag kommer troligtvis lägga upp fler senare eller i morgon. Jag har inte hunnit kolla igenom alla! :)

Sista bilden (den på mig) har Rikard Söderberg tagit! Fearium på bilddagboken!! :)
Av Lisa Ullström - 9 juli 2008 19:31

Vigdis och mamma hämtade mig, Jonna och Annelie och så åkte vi hem till Gällersta. Det blev mat som vi tjejer lagade (tacos) och till efterätt blev det glass. Det var som sagt jag, Annelie, Jonna och sen var det mamma, pappa, Vigdis och min kusin Frans med hans familj Marisell och Micheal! Var riktigt trevligt. Passade på att fotografera igelkottbebisarna med Rikard och dessutom fotade jag lite annat runtom trädgården. Visar bilder på det sen! Nu är iallafall jag, Caroline, Jonna och Annelie hemma hos mig och Johan så nu ska jag och Caroline fixa oss och dra iväg och festa! Annelie ska hem till Linde och Jonna ska hem till sig! Nu är det lite brottom! Bilder från ikväll ska dyka upp i morgon också! :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 9 juli 2008 15:16

Detta är en gammal bild från förra sommaren. Min pappa är fågeldoktor och tar hand om igelkottar också! Detta är en som han tog hans om förra året! Riktigt söt liten jävel! I dag ska jag och Rikard fota igelkottbebisar hos mamma och pappa. Dom ska vara jättesmå hag jag hört! Ska bli roligt :) Shutt!

Av Lisa Ullström - 9 juli 2008 14:36

Nu ska jag, Jonna och Annelie hem till mina föräldrar. Först ska vi förbi banken och fixa lite sen ut till Gällersta. Vi ska som sagt få lite käk i oss och fotografera sen på vägen hem ska vi plocka upp Caroline och dra till mig. Ikväll blir det grilla och chilla tror jag :) Bästa livet nu faan!

Av Lisa Ullström - 9 juli 2008 12:49

Nu ska vi städa och plocka, bädda sängar, plocka ihop sängkläder och slänga cider och ölburkar! Ta en dusch och sen dra ut till mamma och pappa, äta fotografera igelkottungarna som mamma och pappa tar hand om! Så nu ska vi sätta igång!

Av Lisa Ullström - 9 juli 2008 11:53

Vaknade imorse av att Madelen och Caroline höll på att fixa sig vid klockan 7-8 på morgonen eftersom att dom skulle börja jobba vid nio, tio. Madelen och Caroline kom och sa hej då och sa: somna om nu vi ses senare och så gick dom ut genom dörren, låste och slängde in nyckeln genom brevinkastet. Jag somnade och vaknade igen för ungefär en halvtimme sen, halv tolv. Annelie är också vaken men vi har inte brottom i dag. Ska chilla lite men vi åker nog ut till mamma och pappa vid två, tretiden. Johan skickade föresten ett sms för en stund sen där det stod att han aldrig har mått så dåligt i sitt liv! Jag tycker inte synd om honom, haha! Det är väl alkoholen, haha! Inte konstigt när sprit är så billigt i det där landet alltså! Själv hade jag en av dom roligaste utekvällarna någonsin igår. Jag drog på mig mina ljusa baggy jeans, sport-behå och ett långt baggy linne med luva. Jag kan lova er att vi ägde den där fucking scenen igår! Så jäävla roligt var det! Iallafall så ska jag lägga in bilderna om en liten stund när jag fått in dem i datan! Fint väder idag så le och var lyckliga nu :) Haha! Kram på er, L!

Av Lisa Ullström - 9 juli 2008 02:22

Sjukaste! Vi tjejer gick iväg mot Mm-baren och träffade Hassan. Satt där ett tag, tog en cider och käkade lite och sen blev det Satin. Jag kan säga så här till er: Ingenting slår den kvällen när jag, Caroline och Jonna shakade våra ass på Björnstugan men ikväll var det faan i mig nära! Sjukaste! Vi dansade, battlade med en tjej som var så fucking grym så ni fattar inte! Älskade livet idag! Jag behövde det här. Har känt mig stel men efter idag är jag faan mig själv igen. Glad, lycklig, avslappnad och nöjd! Ni ska få se bilder sen kan jag säga! Så jävla grym kväll! Nu blir det sova! Jonna åkte hem, Annelie, Caroline och Madelen sover här inatt och i morgon ska jag och Annelie hem till mina föräldrar, käka och fotografera några igelkottbebisar! God natt och sov gott allihopa :) Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards