Alla inlägg under juli 2008

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 08:18

Fyfan, jag är så sjukt nära på att somna nu och mensvärken har faktiskt gått över så nu ska jag ta och lägga mig o soffan och vila. Försöka sova :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 07:57

28/5 - Balen på stora hotelet!

5/6  - Jag tar studenten 

19/6 Halmstad med Ronja, Ellen och Cocco!

16/6 - Erika fyller år!

27/6 - Klassfest/avskedsfest/födelsedagsfest hos Ronja 

30/6 - Madelen K fyller år!

6/7  - Johan åker till Bulgarien
13/7 - Johan kommer hem från Bulgarien
16/7 - Jag åker med Ilona till Zana och Dana med familj i Bosnien!

17/7 - Möhippa inför Danas bröllop!

19/7 - Bröllop!

30/7 - Åker hem från Bosnien!

8/8   - Gävle (Gävle cityfesten!)

25/8 - Cocco fyller år!

26/8 - Ellen fyller år!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 07:33

Okej, lite onödig information kanske men jag håller på att dö för det gör så jävla ont. Klockan är liksom halv åtta men smärtan gör att jag inte kan sova. Har tagit något alvedonliknande på 500 mg men jag tycker inte att det hjälpte så jävla mycket. Men men skit samma, glor på Ellen DeGeneres på Tv. Inge vidare roligt men snart är det roomservice. Får se om det är nå bättre! Jag vill sova men det går inte fan :( Sämst! Blir nog ingen utgång för mig idag mer än att jobba! Pallar nog inte det alltså! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 02:24

Nu ska jag faktiskt ta och sova! Och nu menar jag allvar! Ska försöka iallafall! God natt, L!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 02:02

Sitter hemma, ensam. Ingen ide att försöka sova! Jag vet inte vad det är med mig men något är faan jävligt fel för jag känner mig så jävla nere hela tiden. Jag måste göra något åt det! Nu!

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 01:25

Clipse Ft Pharrel - When The Last Time GZA -  Liquid swords Nerco - Creepy Crawl Duffy Ft The Game - Mercy Necro - Creepy Crawl Takida - Curly sue Jedi Mind Tricks - Army of the Pharoahs

Av Lisa Ullström - 8 juli 2008 00:56

Jag läser mycket andra bloggar t.ex: Stina-lees, Kenzas, blondinbellas och alla dom där. Dom har ju dom mest lästa bloggarna så det är klart att man kollar vad som gör att folk besöker deras bloggar så flitigt. Jag menar 28 000 läsare är jävligt mycket på en jävla dag. Iallafall så läste jag precis Kissies blogg. Hon verkar vara rätt skadad, verkar hata invandrare, rödhåriga, fräkniga människor och sådana människor som väger över 70 kg. Man undrar ju vad det är för fel på henne. Antingen om hon bara vill provocera eller om hon är så skadad på riktigt. Var bara lite störade men skit samma. Några bloggar som jag gillar att läsa är Katrin Schulmans blogg på finest.se. Hon är så jävla rak, skön, rolig och bara allmänt underhållande. Linda Rosing, Natascha Peyre, Elita Löfblad och en jävla massa andra kända ansikten bloggar ju också! Det jag gillar med dessa "kända" personernas bloggar är att dom lägger upp bilder när dom är osminkade, när dom tränar, när dom är sjuka. Inte alltid så jävla uppstyra! Dom är människor dom också liksom! Jaja, skitsamma onödigt skrivande! Iallafall så har Jonna gått hem nu så jag ska nog ta och lägga mig innan det hinner ljusna. Saknar Johan som faan! Och jag som inte skulle behöva sova ensam på hela veckan men nu börjar det faktiskt kännas lite skönare än det gjorde igår natt! Måste bara säga detta innan jag lägger mig i sängen: jag vet inte vad fan det är med mig. Jag fuckar ur av minsta lilla grej. Det är en massa småsaker som stör mig och om ett tag kommer jag säkert explodera eftersom att jag inte tar itu med problemet. Jag har så jävla dåligt tålamod now a days. Blir irriterad över minsta lilla t.ex när folk stället flera frågor alltså inte överdriver många men ett par stycken så kan jag typ säga: håll käften för helvete, sluta tjata. Sen därefter kommer jag på mig själv med hur jävla dum jag är. Ni får förlåta mig, jag är ett psyk. Ska försöka ta itu med problemet. MEn eftersom att det är ett av problemen som funnits i mitt liv jävligt länge så kan det bli svårt. MEN, jag ska verkligen försöka för jag mår inte bra av att fucka ur på dom jag älskar. Hoppas ni förstår! Ja, nu får ni sova så gott i natt och ta hand om er. Kramar, L!

Av Lisa Ullström - 7 juli 2008 23:40

Hoppas på bättre väder i morgon så man blir lite piggare! Regnet är ju sämst! I morgon kommer Madelen hit som sagt och senare på eftermiddagen/kvällen kommer troligtvis Annelie. Får se om hon kan men jag hoppas det iallafall! Jag får varken på dvd:n eller vhs:en så det får bli massa skit på Tv. Är ju iallafall bra nu: SATC! Nu ska jag joina Jonna och vara lite social :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards