Alla inlägg under april 2008

Av Lisa Ullström - 20 april 2008 18:44

Den här dagen har bjudit på sjukt fint väder! Jag vaknade klockan elva av mitt larm. Gick upp, sortera tvätten och tog med Johan ner till tvättstugan för att sätta igång tre maskiner! Gick upp igen, tog en dusch och sen plockade mamma och Vigdis upp mig och så åkte vi mot Marieberg! Chillade med Caroline en sväng! Köpte lite smink, som jag verkligen behövde och så hittade jag ett par baggy jeans och ett linne! Johan tvättade två maskiner till medans jag var borta så ni kan tänka er att det var en jävla massa tvätt! Fem stycken maskiner! Illa! Jag hittade en studentklänning i dag! Den var så fin men min storlek fanns inte inne nu men dom skulle ringa mig i veckan så fort den kom in! Den är perfekt! Precis nu såg jag också att en klänning som jag väntat på, som funnit i blått, rosa och svart nu kommit i vitt också! Den ska jag absolut köpa! Även om jag inte har den på studenten så kan jag ha den hela sommaren :D Perfekt! Anna kom förbi en stund förut också och kollade på sina bilder! Verkade som att hon var nöjd och då är jag också det :) Nu ska Johan ner i tvättstugan och hämta det sista och jag ska vika in allt sen blir det nog ett glas vin och film! I kväll ska det jobbas en snabbis och det ser jag nästan fram emot! Jag älskar Björnis! Faaan, jag måste köpa den där klänningen, kan inte få ut den ur mitt huvud! Jag hoppas den finns i Örebro bara! Det måste den ju! I morgon blir det mys med mina härliga brudar, Caroline, Zana och Jonna! Nice, nice! Nu ska det grejas! Hare bra! Shutt!

Av Lisa Ullström - 20 april 2008 03:26

Jag vet inte vad som har hänt de senaste dagarna. Jag har ju inte skrivit någonting, men det kan ju vara eftersom att jag jobbat! Finns inte så mycket intressant att säga om det! Fan, klockan är halv fyra och jag laddar fortfarande upp bilder. Johan har deckat i soffan och jag vill bara sova! Ska upp rätt tidigt i morgon för vi har ju tvättid! Sen kommer morsan och då ska vi åka och handla lite grejer som behövs för jag har fått min lön! Äntligen! Jobbat i dag också! Trodde att jag skulle hinna allt i dag så jag kan vara ledig i morgon men inte det nej! Det blir björnis i morgon men det gör absolut ingenting, det är bara att gå dit och ta de få bilderna sen gå hem. Spelar ingen roll om jag är trött på Måndag heller för jag har ändå bara en lektion! Skönt! På Måndag by the way ska jag, Zana och Jonna sätta oss på Nobel, eller någon annan uteservering (om det är fint väder) och ta en öl! Var ett tag sen så det vore inte fel. (Vi alla vet att det blir cider för min del, haha) Den här dagen vaknade jag rätt tidigt och ville somna om men insåg rätt snabbt att det var slöseri med tid om jag ville få något gjort så jag diskade faktiskt all den där skiten som har stått på diskbänken ett tag nu! Skönt var det! Plockade undan alla kläder och smink och skit också! Känndes bra, lite ordning och reda på det hela får det faan vara! Resten av dagen har jag iallallall spenderat med att först bråka med Johan. Allt var bra men så fort vi sätter i gång så blir det värsta grejen och det blev det i vanlig ordning. Vi fuckar ur så jävla hårt och säger saker vi inte menar men det är något man får tänka på helt enkelt. Känns bra nu när det är löst men det är så jobbigt för stunden för vissa tjaffs är så jävla onödiga! Iallfall så åkte vi till Fellingsbro på eftermiddagen och killarna sköt lerduvor! Och dessutom testade allihopa Johans nya cross haha! Gick åt helvete för mig men men jag överlevde åkturen iallafall haha! Det var trevligt och fint sällskap men jag var så trött så jag kände mig mest otrevlig men men dom visste att jag hade jobbat iallfall så dom förstod nog! Jag vet inte vad klockan var när vi åkte från Fellingsbro men vid sex när vi kommit hem så fixade jag käk och sen kollade vi på film. 27 dresses blev det! Lite seg var den tidvis men till slut hände allt och den var faktiskt skitbra! Vid halv elva började jag jobba. Först Klaras och sen Mitt andra hem! Flöt på rätt bra i slutet! När Johan hämtade mig åkte vi på street race en sväng! Såg två lopp eller någonting :) Innan vi åkte hem så svängde vi förbi Max och köpte varsin hamburgare, var hungriga ju! Idag när jag jobbade så gav jag föresten skvian med Annas bilder till henne och jag kan knappt vänta nu alltså! Vill veta vad hon tycker! Hoppas hon blir nöjd iallafall :) Nej, nu ska jag se till att resterande bilder åker in där dom hör hemma och sen ska det sovas! Ska bli så skönt! Och att tvätta i morgon ska bli en pina men faan vad skönt att få det gjort! en av våra garderober är full av smutsiga kläder så nu jävlar! Hoppas ni haft en bra helg! God natt, sov gott! Shutt!

Av Lisa Ullström - 18 april 2008 11:32

I morse klockan åtta hade jag prov i samhällskunskap, ekonomikapitlet. Jag vet inte hur det gick, tänker inte gissa heller. Det får visa sig istället. Efter en timma och en kvarts hål med Johanna, Clara, Robin, Erika och tjejerna blev det prov igen. Ett prov i plycksfallsvård som jag inte hade en aning om att vi skulle ha! Kändes väl lite halvbra men det var bara att göra sitt bästa och alla verkade tycka att det var svårt! Nu är jag hemma iallfall, det ska städas, sorteras tvätt och grejas (diska ska jag om jag orkar, det är faan det värsta jag vet). Innan jag sätter igång ska jag glo på Tv en liten stund och äta glass!

Av Lisa Ullström - 17 april 2008 19:04

Idag har jag plåtat Anna och den tjejen kan ju seriöst inte bli dålig på bild! Jag har inte bestämt om jag ska lägga upp bilderna eller om jag ska behålla dom för mig själv än men det får vi se :) Blev iallafall jättefina bilder. Vädret är ju helt underbart i dag och dagen kunde inte varit bättre! :)

Min och Carolines kära homegirl ringde precis mig också! Skönaste bruden faan! Hon kommer på våran student och jag känner att det kommer bli så jävla bra! Bara att hon kommer är ju grymt! Läääängtar!!!

Av Lisa Ullström - 17 april 2008 06:52

Ja, det blir det nog i dag om vi får tag på en bil och att vädret är med oss! Annars blir det på Söndag istället! Men men jag längtar så iaf hoppas det blir i dag! Hade en dålig dag igår, har en dålig morgon nu så får sen hur den här dagen blir! Nu drar jag till plugger iallfall! Shutt!

:/

Av Lisa Ullström - 16 april 2008 21:29

Kändes inge bra när du gick idag och nu vet jag inte ens om du kommer hem :'(

Av Lisa Ullström - 16 april 2008 20:54

Sitter och pluggar inför multimedian i morgon! Efter top model blir det samhällskunskap och sen måste jag skicka in rapporten om religionen som ajg spenderat några timmar på i dag! Jag är trött!!!

Av Lisa Ullström - 16 april 2008 19:26

Jag hade precis tänkt gå ut och gå men insåg att det är lite för sent för det eftersom att jag har en jävla massa att plugga! Religion, multimedia, samhällskunskap. Ja, you name it I got it! Jag fuckade ur lite förut när jag skrev i bloggen men blir så irriterad på alla som skriver en massa onödiga kommentarer. Förstår inte vad som får folk att orka engagera sig i mitt liv. Så intressant är det faktiskt inte. Eller?

Nej, nu ska jag diska iallafall innan jag pluggar men sen blir det stenhård pluggning! Im out!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards