Alla inlägg den 24 april 2008

Av Lisa Ullström - 24 april 2008 22:36

Det är nog rätt ord för att beskriva mig just nu! Jag försöker med det här arbetet men det går faan inte! Helt värdelöst att få svar på dessa frågot men men jag har skrivit en del intressansta saker iallfall och det är ju bra! Johan kommer snart hem och då ska han hjälpa mig iallfall! Det här måste gå vägen annars är jag körd! Jag längtar iallafall tills helgen! Nu måste jag iallfall göra klart det här så att jag kan sova! Så trött!

Av Lisa Ullström - 24 april 2008 21:17

Jag försöker verkligen plugga men det går ta mig faan inte! Vill göra en massa annat! Städa, diska och greja men detta måste mailas in i dag! Dessutom har jag prov i morgon och det kommer jag inte ens hinna plugga till! Helt jävla värdelöst! Men vad faan! Kan iallafall säga att den dagen typ har sugit jävligt mycket balle! Men men Jonna hjälper mig med mitt arbetet nu iallfall! Shutt!

Av Lisa Ullström - 24 april 2008 15:41

Den här lektionen vill ta mig faan aldrig ta slut och folk verkar inte inse att det inte tar på mig när de säger en massa saker till mig för jag bryr mig faktiskt inte. Ensam är stark (inte). Nej, inom 50 minuter sitter jag på min cykel på väg hemåt. Måste göra klart mitt plugg och sen träffa tjejerna om jag hinner. Jag är så jävla trött i dag. Vädret har varit helt underbart men har inte kunnat njuta av det på grund av en massa olika anledningar. Bland annat eftersom jag var på möte med syon och vi måste planera hur jag ska göra i höst med comvux och allt. Jag kan inte förklara hur jobbigt det känns men jag får skylla mig själv. Rakt av! Nu ska jag göra klart så mycket som möjligt på multimedian innan jag slutar. Bye!

Av Lisa Ullström - 24 april 2008 15:16

Fyfan, vissa människor alltså! Jag fucka ur lite men vad faan det var bara skönt så det är lugnt. Om en och en halv timma slutar jag och då ska jag nog åka och slå på bögen sen får vi se vad som händer. Kanske laga den så kallade skabbiga maten jag lagade när "du" var hos mig. Men du kanske får fläskfile och oxfile hemma varje dag. Haha din fucking bög! Ey, jag ska lugna ner mig innan jag tar ut aggrissionen på fel personer. Jag har en sak att glädja mig åt i alla fall och det är att jag ska vara ledig på både Lördag och Söndag! Kan knappt bli bättre! Dessutom är det personalfest på Söndag! Trevligt trevligt! :)

Av Lisa Ullström - 24 april 2008 14:54

M.N, detta är till dig (bara så andra slipper ta åt sig i jävla onödan) Jag är så jävla trött på att du tror att du är så jävla fin och bättre än alla andra! Jag menar vem faan är du och kommentera mitt liv och mina handlingar! Om du vore en riktig vän skulle du vara glad för och jag har insett att det bara handlar om svartsjuka. Du har klagat på maten jag lagar och hur skabbig min lägenhet är. -Jag trodde att den skulle vara större eftersom att det är du, jag menar du är ju så bortskämd! (M.N) Hur faan tror du att min reaktion blir när det är det första du säger när du kommer in i mitt och min pojkväns hem! Vad faan är det som är skabbigt! Är det inte tillräckligt fint för dig eller? Du är exakt som din pappa, en dryg jävel som inte ens hälsar! Du kommer inte gfå ut mycket av livet om du fortsätter som du gör och du påstår att det är jag som är pinsam och en person som du aldrig kommer se upp till. Jag begär inte ett skit av dig! Jag vill bara slå på dig för du skulle behöva tas ner på jorden lite! Du har missat mycket i livet din lilla jävel! Vart faan får man livserfarenhet i från om man inte testar själv? Jag är nöjd med mitt liv, min och min pojkväns lägenhet och jag är mycket mer än nöjd med mitt och min pojkväns förhållande för vi älskar varann och ställer upp och finns där. Du är bara svartsjuk! Du kommer aldrig kunna trycka ner mig! Inse det din patetiska jävel!

Av Lisa Ullström - 24 april 2008 07:27

Jarrå, den här morgonen var jag duktig. Snoozade bara i tio minuter, gick upp, ladda mp3:n, plocka i alla grejer i väskan, och plcokat undan alla kläder och skit på golvet. Jag har till och med ätit frukost! Det är framsteg! Shutt, nu sätter jag mig på cykeln.

Av Lisa Ullström - 24 april 2008 06:41

Helt sjukt hur trött jag är i dag men jag får skylla mig själv. Blev alltför sent i går faktiskt! Jag hatar torsdagar faan, har idrott, multimedia, filosofia och i dag har jag till och med möte med syon! Men vad faan detta är slutspurten liksom :D Nu blir det frulle och sen drar jag! :) Shutt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards