Alla inlägg den 27 april 2008

Av Lisa Ullström - 27 april 2008 15:36

Gårdagen var riktigt bra! Johan fixade vårt internet när han kom hem så att jag kunde ladda upp bilderna. Fixade till det snabbt som faan och sen drog vi ut till Marieberg. Köpte två klänningar till Maja och till Makke köpte vi ett ölglas som det står: ring för en till omgång på och så var det en fet ringklocka på (det glaset användes för övrigt mycker under kvällen) han fick ockå en kylväska för ölburkar som han använde flitigt under kväll. När vi var klara åkte vi till Arboga för att fira Maja. Där blev det fika och en massa prat. Killarna hade lite vattenkrig och det blev jättemysiga och söta bilder! Det var riktigt trevligt iallfall :) Efter ett tag åkte vi mot Tobbes sommarstuga som ligger utanför Arboga i Hällarna. När vi kom fram blev det grillning och drickande. Efter maten spelade vi kubb och sen gick vi ner och chillade på bryggan. Makke var dyngrak men vad faan han fyllde ju trots allt 20 år och det gör man ju bara en gång haha! Senare på kvällen kom Ricke, Johan och Malin över också och det körde vi ölspelet. Makke deckade först, sen jag och sen ramlade resten in, haha! Det var en mycket trevlig kväll! I dag städade vi på morgonen, käkade frukost och chillade lite. Tog donken i Arboga på vägen hem och nu är jag och Johan hemma igen. Jag ska snart in i duschen och göra mig i ordning är ju personalfest i kväll! Shutt!

Den första bilden är tagen med självutlösare och på bilden är det Jag, Johan, Emma, Tobbe, Makke och Per! På den andra bilden är det söta lilla Isak. Här har han nyss haft vattenkrig, haha :D På sista bilden är det några blommor!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards