Alla inlägg den 9 april 2008

Av Lisa Ullström - 9 april 2008 03:14

Sjukaste dagen! Vi åkte hellikopter  dag! Roligaste mest givande jag har gjort i hela mitt liv! Helt sjukt vilken adrenalinkick man fick! Så här gick det till (det var alltså en övning)! Vi åkte ut med SSRS båtar och ytbärgarna kastade ut en flotte i vattnet! Den ena ytbärgare simmade till flotten och hoppade upp i den! Jag, Erika, Madeleine och Martina hoppade i efter och simmade till flotten och hoppade upp vi med! Sen var det bara att vänta tills hellikoptern kom och jag fick självklart åka upp från flotten först. Ytbärgaren spände fast mig runt magen och benen och sen hissade dom upp mig från vattnet mot hellikoptern. Jag fastnade :O! Ytbärgaren fick skära loss mig och jag fick panik men men det gick bra i allfall och det var faan det bästa jag någonsin gjort! Hela dagen var klockrent! Chillade i poolen på kvällen efter en helt underbar trerättersmiddag! Nä, fyfan vad underbart det var!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards