Alla inlägg den 6 april 2008

Av Lisa Ullström - 6 april 2008 03:02

Hemåt! Sjukaste jag varit med om! Jag kan berätta! Eftersom att jag var så trött så totaldeckade jag på tåget på vägen hem! När jag vaknar upp så är Carro och Hassan borta! Jag blev lite förvånad men tänkte ändå att dom säkert var i bistron eller på toa eller någonting. Jag tar upp min mobil och kollar! Har ett missat samtal från Carro och ett sms där det står: Du vi gick ut och rökte, tåget åkte så vi får ta en buss :( ta hans jacka han som är med oss, vi möts på resecentrum klockan halv fyra!


Jag blev fett orolig och tänkte hur faan ska jag klara detta själv? Det var ju min resväska, min träningsväska + kamera väska och on top of it Carolines väska, snubbens jacka och hans jävla tidning! Alla ni som vet hur mina feta rosa resväska ser ut förstår att jag blev panikslagen! Vad jag gör i detta läge är att jag går på toa! På vägen dit kollar jag uppåt och ser Carro som börjar asgarva! Där sitter den jäveln! Jag blev grundlurad! Fyfan! Men jag måste erkänna att det var rätt skoj ändå! Haha!


10 månader med Älsklingen idag också! Känns obeskrivligt bra!

Caroline, min diamant!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards