Alla inlägg den 16 april 2008

:/

Av Lisa Ullström - 16 april 2008 21:29

Kändes inge bra när du gick idag och nu vet jag inte ens om du kommer hem :'(

Av Lisa Ullström - 16 april 2008 20:54

Sitter och pluggar inför multimedian i morgon! Efter top model blir det samhällskunskap och sen måste jag skicka in rapporten om religionen som ajg spenderat några timmar på i dag! Jag är trött!!!

Av Lisa Ullström - 16 april 2008 19:26

Jag hade precis tänkt gå ut och gå men insåg att det är lite för sent för det eftersom att jag har en jävla massa att plugga! Religion, multimedia, samhällskunskap. Ja, you name it I got it! Jag fuckade ur lite förut när jag skrev i bloggen men blir så irriterad på alla som skriver en massa onödiga kommentarer. Förstår inte vad som får folk att orka engagera sig i mitt liv. Så intressant är det faktiskt inte. Eller?

Nej, nu ska jag diska iallafall innan jag pluggar men sen blir det stenhård pluggning! Im out!

Av Lisa Ullström - 16 april 2008 14:30

Klipp dig och skaffa ett jobb! Du kanske tror att du är perfekt men nej! Tyvärr, hur mycket du än försöker så kommer du aldrig uppnå det. Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte bryr mig om att vara perfekt och att du vill vara perfekt! Du är en patetisk liten jävla människa som kommenterar allt och alla, antagligen i brist på självförtroende. Jag tycker faktiskt synd om dig som sitter bakom datorn och kommenterar min blogg. Väx upp för fan!

Av Lisa Ullström - 16 april 2008 09:36

Japp, i dag ska jag och Johanna redovisa vårat arbete om Betelkyrkan. Känns lite så där men ändå bättre än vad jag förväntade eftersom att vi har haft över en månad på oss (tror jag) och vi gjorde intervjun för några dagar sen. Men men vi fick iallfall mycket information och intervjun blev lång så det ska nog gå bra. Min buss går om en halvtimma men jag är stressad som en gris så jag borde nog gå och varva ner lite! Men men, idag ska det pluggas som fan!

Av Lisa Ullström - 16 april 2008 08:24

Jag andas snabbare, flackar med blicken, min puls slår snabbare, vilket får mitt hjärta att pumpa snabbare. Jag är nära panik! Det är snart dags för lilla, feta mig att ta studenten och här sitter jag och vill inte ens skriva hur många Ig:n jag har! För jag skämms! (Dessutom har jag inte ens en studentklänning än) Jag har kännt länge att det börjat gå ut för, men inte orkat göra något åt saken. Allt annat kom före skolan, när vännerna sket i det så gjorde man det ju själv också (helt mitt fel och mina val, lägger inte skulden på någon annan). I början gick det ju bra, jag träffade mina vänner och tog en fika men satt och pluggade fast dem satt och snackade skit. Dom skrattade bara åt mig, men dom stöttade i alla fall mig varje dag. Det var bland annat jag och Ismail som brukade ta en fika på Palette och jag pluggade som ett jävla djur men tio olika böcker på bordet. Han ställde verkligen upp, följde mig alltid hem när jag bodde ensam i Sörby och sen cyklade han hem. En äkta vän! I alla fall så träffade man en helt underbar kille, Johan. Jag har aldrig varit tillsammans med en så jävla bra kille som Johan. När jag varit tillsammans med Johan ett par månader så fick jag jobb, det var i slutet av augusti. Flyttade ihop med pojkvännen i Februari och sen fick man ännu fler jobb. Man vill hinna så mycket, träffa vänner, hitta på en massa roliga saker, och skolan är inte rolig för mig. Man vill åka till andra städer, träffa sina vänner och när man jobbar 3-4 fyra dagar i veckan, kvällar så blir man jävligt trött! Jag har bara mig själv att skylla! Det hade varit värt att satsat tidigare på skolan men det är lite för sent för det nu så det blir comvux för mig i höst! I sommar ska jag ha mitt sommarlov, åka till Bosnien och allt det där. Men i höst är det allvar för jag tänker inte slösa mer dyrbar tid, rakt av så är det bara! Jag är så jävla rädd för att sluta skolan!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards