Alla inlägg den 28 april 2008

Av Lisa Ullström - 28 april 2008 22:55

Precis ätit mat med Johan nu! Det blev potatisgratäng och köttfärs. Kanske låter konstigt men det är hur gott som helst! Nu ska jag ut på balkongen en sväng för lägenheten är så jävla varm! Blir så när man lagar/steker mat utan fläkt! Osar mat överallt! Men men, måste se till att dom fixar hit en fläkt faan! Nej, nu ska vi chilla framför tvn en stund! Ha en bra kväll, natti natt! /Lisa

Av Lisa Ullström - 28 april 2008 21:37

Jag har precis varit och handlat mat! Ska fixa käket med Johan och sen blir det mys framför Tvn innan vi ska sova! I morgon är jag ledig men ska till skolan en sväng och gå på möte med syon! Hon börjar ta mig faan bli schyst! Strålande fan! Nu ska jag kila! Haayy :)

Av Lisa Ullström - 28 april 2008 14:44

Det är måndag i dag och jag försov mig till skolan! Skulle upå halv nio men vaknade av att Johan ringde mig klockan kvart över tio. Jag börjar elva så jag fick brottom. På med kläderna och sen plockade Johan upp mig och skjutsade mig till skolan! Kom dit, hade en lektion och sen drog jag upp på stan och mötte Jonna! Vi gick på stan en sväng, träffade Ankie och kollade på hennes tatuering och sen gled vi till cp-parken och käkade varsin glass! Gott var det! Vi tog en promenad genom stan och hem och nu sitter vi hemma hos mig och Johan och våra fötter luktar faan! Jag kräks snart! Yufft!


Detta måste jag bara skriva om! Gårdagen! Sjukaste jag varit med om! Aldrig haft en så rolig utekväll i mitt liv tror jag! Det var sånt jävla tryck alltså! Började hemma hos Anders min chef vid sjutiden för personalfest. Nästan hela Örebroguiden var samlad och vi åt tacos och drack alkohol, mm mm mm! När vi var klara blev det nintendo wii! Vi körde massa olika grejer på en sån där wii board! Så jävla roligt! Vid elvatiden kom även Jonna över och förfestade med oss! Efter ett par drinkar drog vi och träffade Carro och sen blev det Björnish! Vilket jääääävla tryck! Vi dansade sönder hela kvällen och nej, jag vet inte men thunga var vi i våra adiiidiiidas ;):D Haha! Detta ska göras om! Shuuutt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards