Alla inlägg den 13 april 2008

Av Lisa Ullström - 13 april 2008 23:50

Det känns som att min blogg börjar bli jävligt tjatig! Jag skriver typ klockan är... bla, bla, bla och jag har precis kommit hem från jobbet och så vidare. Hur intressant är det då? Inte alls förstår jag! Så därför tänker jag göra så här i dag: Helt enkelt berätta vad jag gjort och sen inte skriva speciellt mycket om jobbet för det är ändå i stort sett samma sak förutom när tjejer raggar på mig och när folk är dryga! Började dagen med att handla med Johan, vilket ni redan vet och vi lagade fett goda våfflor när vi kom hem! Jag och Johan har tjaffsat en massa i dag men vad faan, jag har mens och sånt är livet! Det är ju inte värsta grejerna vi bråkar om! Iallfall så chillade vi ett tag och sen var jag tvungen att sätta igång att fixa mig inför bowlingturnen på Strike. Det var en tävligt för alla krögare, kan man säga i Örebro. Till exempel mitt lag, Örebroguiden, Satin, Stallycktan m.fl. I nuläget vet jag pinsamt nog inte vilka som vann men det var riktigt trevligt. Jag, Ahmed och Anders tränade först lite och sen körde vi vår första omgång! Drack lite gott, cider, tequila rose och sånt! Efter första omgången blev det mat och jag blev lite onykter så jag åkte till Caroline och chillade ett tag.


Var tillbaka på Strike vid 10 och då bowlade jag och Anders lite! Alltså den killen är så skön! Jag körde när det var hand tur så han sprang efter mig och puttade ut mig så jag ramlade mitt på banan! Haha, fyfaan! Men den bjuder jag på! Efter det var det dags för King and Queen on the hill eller vad det hette och jag åkte ut i första omgången, så bye bye!


Jag drog då till Björnis, tog mina bilder och nu sitter jag hemma! Bilderna ska in nu som vanligt men till skillnad från andra Söndagar så är det idag 20 bilder från Björnstugan istället för 10 från Satin och 10 från Björnis! Lite smidigare men det var tvunget att bli så eftersom att jag var i Smögen tidigare i veckan! När jag är klar blir det sängen för i morgon har jag, Jennie och Jönsson prao på Brandstationen och jag måste ju vara lite fräsch eftersom att vi ska hålla lektion för en massa ungar om handbrandsläckare, brand i kläder och så där! Hoppas att dagen går fort så jag kan träffa Zana och boka min biljett till Bosnien! Natti!

Av Lisa Ullström - 13 april 2008 15:47

Jag sitter här och funderar för det blir värre och värre varje dag! Jag har en bild i huvudet på vad jag ska ha på mig och på bilden ser det så sjukt jävla snyggt ut men sen när jag står framför spegeln så ser det bara för jävligt ut! Efter ingef'är 30-40 minuter av ombyten så är jag klar och känner mig nöjd men just nu orkar jag inte krångla så länge! Vad fan ska jag göra nu då?

Av Lisa Ullström - 13 april 2008 11:27
Jonna, Lisa, Jenny och några andra färgglada tjejer :)

Ja, igår var det jobbKlaras och Satin! Klaras hade ju ett tema: black & white och det var fri entre för alla som hade klätt sig i svart och vitt! Det var väldigt lite folk i början men sen rullade det på, som vanligt! Vid halv ett, ett kom Johan och skjutsade mig till Satin och så tog jag mina bilder där med! Det gick riktigt fort faktiskt! Sen var det bara ut och träffa Caroline en sväng och sen hem! Det var en bra kväll faktiskt! Hann ju till och med mysa och äta med älsklingen innan jag åkte till jobbet :)

Av Lisa Ullström - 13 april 2008 10:30

Japp, relativt god morgon i dag förutom ett stort minus till det dåliga vädret och dessutom att jag självklart inte kunde sova ut! Låg och vred och vände på mig i sängen och ville verkligen somna om men det gick ju inte :/ Men under tiden som jag låg där fick jag en ide, så jag väckte Johan och han tyckte att det var en bra ide, haha! Om en stund när jag är klar med bilderna ska jag väcka Johan och sen ska vi åka och handla på Wollys för våran kyl är i stort sett helt tom! När vi sen kommer hem ska vi äta våfflor till frukost! :) Mys, bara Johan och Jag!

Av Lisa Ullström - 13 april 2008 02:56

Mitt bloggande dog för en stund och det kanske var bra eftersom att medierna just nu skriver att man kan dö av att blogga. Man blir tydligen stressad? Ehm.. det tror jag inte! Frågan jag ställer är om den person som kom på/skrev någonsin har bloggat? En rik jävla läkare som i brist på annat måste uttala sig om något han inte vet någonting om för fem öre! Men lilla gubben, jag tror inte att folk slutar blogga på grund av ditt uttalande!


Just nu är jag trött (beror inte på mitt bloggande)! Jag har ju jobbat, faktiskt hårt i kväll! Blir så när man ska hinna två ställen på en kväll! Men vad faan, jag får ju vara ute bland en massa glada människor iallfall och det är ett klart plus! I morgon skulle jag ha tvättat, men eftersom att hela mitt tvättgarderob är överfull så skulle självklart alla tvättider vara upptagna just i morgon! Det suger! Jag behöver verkligen tvätta! (Jag gillar det inte men det måste ju göras) Jag får väl ta det någon dag i veckan då! Helt värdelöst! Diska måste jag också göra! Det skulle jag ju ha gjort i dag men jag sköt upp det igen! Jag som brukar vara duktig med det där men nej! Det står ungefär 20 glas, 4 tallrikar, 20 bestick, 3 matlådor och en massa annat skit och väntar på att få diskas men jag är ledsen: Jag orkar inte!!! Någon som vill göra det åt mig? Jag skulle nästan kunna betala för det!


Nej, vad gör jag? Jag har jobbat klart och jag sitter här och skriver fast min älskade lilla pojkvän har deckat i soffan + att han snarkar som fan! Nej, nu ska jag faan gå och dra han till sängen för jag är grymt trött! Klockan är nu 03:02! God natt!

Av Lisa Ullström - 13 april 2008 02:41

Det är Lördag i dag och för första gången på sjukt länge så sov jag ut! Jag säger alltid att jag ska göra det men jag lyckas aldrig för när man väl vaknat är det ju så svårt att somna om! Jag vaknade iallafall någon gång mellan 12 och 13 av att Erika pinglan ringde! Vi snackade lite skit och sen släpade jag mig upp ur sängen för att fånga dagen! Det blev till att städa och greja i lägenheten och dessutom läsa lite samhällskunskap. Jonna tog också en tripp over to me och sen gled hon hem! Johan kom hem runt sen och vi låg och vilade en stund och sen blev det mat.


Vid tiotiden åkte jag till jobbet! Först Klaras och sen Satin. Allting rullade på bra idag och jag träffade min kära lilla pingla Caroline! Nu är det snart dags att sova så jag orkar upp och är pigg i morgon! För i morgon ska jag bowla med mina chefer och sen jobba på Björnis!

Nightie :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards