Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Blogg

Av Lisa Ullström - 13 april 2008 23:50

Det känns som att min blogg börjar bli jävligt tjatig! Jag skriver typ klockan är... bla, bla, bla och jag har precis kommit hem från jobbet och så vidare. Hur intressant är det då? Inte alls förstår jag! Så därför tänker jag göra så här i dag: Helt enkelt berätta vad jag gjort och sen inte skriva speciellt mycket om jobbet för det är ändå i stort sett samma sak förutom när tjejer raggar på mig och när folk är dryga! Började dagen med att handla med Johan, vilket ni redan vet och vi lagade fett goda våfflor när vi kom hem! Jag och Johan har tjaffsat en massa i dag men vad faan, jag har mens och sånt är livet! Det är ju inte värsta grejerna vi bråkar om! Iallfall så chillade vi ett tag och sen var jag tvungen att sätta igång att fixa mig inför bowlingturnen på Strike. Det var en tävligt för alla krögare, kan man säga i Örebro. Till exempel mitt lag, Örebroguiden, Satin, Stallycktan m.fl. I nuläget vet jag pinsamt nog inte vilka som vann men det var riktigt trevligt. Jag, Ahmed och Anders tränade först lite och sen körde vi vår första omgång! Drack lite gott, cider, tequila rose och sånt! Efter första omgången blev det mat och jag blev lite onykter så jag åkte till Caroline och chillade ett tag.


Var tillbaka på Strike vid 10 och då bowlade jag och Anders lite! Alltså den killen är så skön! Jag körde när det var hand tur så han sprang efter mig och puttade ut mig så jag ramlade mitt på banan! Haha, fyfaan! Men den bjuder jag på! Efter det var det dags för King and Queen on the hill eller vad det hette och jag åkte ut i första omgången, så bye bye!


Jag drog då till Björnis, tog mina bilder och nu sitter jag hemma! Bilderna ska in nu som vanligt men till skillnad från andra Söndagar så är det idag 20 bilder från Björnstugan istället för 10 från Satin och 10 från Björnis! Lite smidigare men det var tvunget att bli så eftersom att jag var i Smögen tidigare i veckan! När jag är klar blir det sängen för i morgon har jag, Jennie och Jönsson prao på Brandstationen och jag måste ju vara lite fräsch eftersom att vi ska hålla lektion för en massa ungar om handbrandsläckare, brand i kläder och så där! Hoppas att dagen går fort så jag kan träffa Zana och boka min biljett till Bosnien! Natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards