Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Trött

Av Lisa Ullström - 13 april 2008 02:56

Mitt bloggande dog för en stund och det kanske var bra eftersom att medierna just nu skriver att man kan dö av att blogga. Man blir tydligen stressad? Ehm.. det tror jag inte! Frågan jag ställer är om den person som kom på/skrev någonsin har bloggat? En rik jävla läkare som i brist på annat måste uttala sig om något han inte vet någonting om för fem öre! Men lilla gubben, jag tror inte att folk slutar blogga på grund av ditt uttalande!


Just nu är jag trött (beror inte på mitt bloggande)! Jag har ju jobbat, faktiskt hårt i kväll! Blir så när man ska hinna två ställen på en kväll! Men vad faan, jag får ju vara ute bland en massa glada människor iallfall och det är ett klart plus! I morgon skulle jag ha tvättat, men eftersom att hela mitt tvättgarderob är överfull så skulle självklart alla tvättider vara upptagna just i morgon! Det suger! Jag behöver verkligen tvätta! (Jag gillar det inte men det måste ju göras) Jag får väl ta det någon dag i veckan då! Helt värdelöst! Diska måste jag också göra! Det skulle jag ju ha gjort i dag men jag sköt upp det igen! Jag som brukar vara duktig med det där men nej! Det står ungefär 20 glas, 4 tallrikar, 20 bestick, 3 matlådor och en massa annat skit och väntar på att få diskas men jag är ledsen: Jag orkar inte!!! Någon som vill göra det åt mig? Jag skulle nästan kunna betala för det!


Nej, vad gör jag? Jag har jobbat klart och jag sitter här och skriver fast min älskade lilla pojkvän har deckat i soffan + att han snarkar som fan! Nej, nu ska jag faan gå och dra han till sängen för jag är grymt trött! Klockan är nu 03:02! God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards