Alla inlägg under april 2008

Av Lisa Ullström - 23 april 2008 01:23

Min kusin ringde mig i går när jag åkte från skolan och jag trodde att han ville ha tag på mamma för det är det han vill när han försöker nå mig! Men icke! Idioten hade sett någon brud på stan som såg ut som mig. Han ringde mig och sa: vad gör du? Jag sa att jag satt i bilen på väg hem och han sa genast: shit! Och jag säger: vad faan har du gjort nu? Då berättar idioter hur han på stan hade sett den där tjejen som såg ut som mig, han förklarade att det var en riktig dubbelgångare, alltså äckligt lik och han ville ju självklart driva med tjejen som han trodde var jag. Min idiot till kusin skriker: din lilla hora! Hon kollar vettskrämt på honom, cyklar vidare och han inser inte riktigt att det inte var jag. Ringer mig och kollar vart jag är och undrar om jag inte kände igen honom! Haha, killen är så blåst! Jag hade velat se det live!

Av Lisa Ullström - 23 april 2008 00:56

Jag kom precis hem från jobbet! Den här kvällen var den värsta jag varit med om! Kan säga att det var tur att jag gick dit sent för det var ungefär trettio, fyrtio pers där! Helt dött men det beror i och för sig på att det är löning på Fredag och folk har ju inga pengar nu! Fan, vad glad jag är att jag får lön två gånger på månaden! Gick iallfall till jobbet i dag i stället för att cykla! Skönt att få en promenix! Gått promenad två gånger i dag och i morgon ska jag ta min bike till skolan! Hoppas på fint väder! Nu till något helt annat.


Alla människor är olika och man kan inte älska alla! Man har många kompisar, "kände" till exempel Caroline redan när vi gick i sjuan! Vi sprang till varann varje gång vi sågs men hade ingen aning om vad hon hette, Helt sjukt att vi står här fem år senare och är så jävla tighta! Hon var en kompis för mig men är nu en vän. Precis som Zana och Jonna. Zana och jag har varit tighta från början. Har alltid älskat den tjejen och hennes familj! Tjejens motto i livet är: "Vad faan gör det om hundra år, (vi alla ska ändå dö)". Jag älskar det mottot för helt ärligt så ångrar jag faktiskt hellre sånt jag gjort än sånt jag inte gjort. Livserfarenhet kan man ju kalla det. Till exempel så ångrar jag att jag haft ett one night stand en gång i livet men vad fan gör det nu? Ingenting, för det var så jävla onödigt! Ingenting för mig helt enkelt! Eller ett annat exempel, jag har inte satsat hårt på skolan och det är klart jag ångrar det men vad faan jag har haft jävligt roligt under mina år i gymnasiet och det finns fler chanser att ordna till betygen och det ska jag göra efter sommaren. Tillbaka till ämnet. Jonna lärde jag känna i sexan, sjuan och vi var rätt tighta till och från, aldrig några problem men sen gled vi i från varann men nu hittade vi tillbaka till varann för ett tag sen och det är jag glad för! Skönaste, snällaste tjejen haha!

Till ännu ett annat ämne så skulle jag inte banga en privat tränare som typ skulle kunna peppa mig att träna och så! Jag kommer i studentklänningen och balklänningen men jag kan inte gå upp ett enda jävla kilo nu så nu tänker jag träna på friskis, cykla till skolan, gå till jobbet, ta promenader och en viktig sak som jag total skiter i är frukost vilket är jävligt viktigt så det tänker jag satsa på!

Dagen innan studenten ska jag och Caroline fotas och det ser jag fram emot. Hade tänkt fota varandra först (vilket vi säkert också kommer att göra) men vi vill ju ha bilder tillsammans också och snart får Carro också sin studentklänning om allt går som planerat.


Nej, nu måste jag nu blada till sängen och sova så jag orkar upp i morgon! Ska bli fint väder har jag hört så det är la bara att hoppas! (By the way så var jag hos la dentista i dag och några dagar efter studenten ska jag opereras! Jag vill inte :'(


Natti, natti/ L

Av Lisa Ullström - 22 april 2008 19:50

Jarrå! Nu är det klart! I dag köpte jag min studentklänning! Ni kanske har sett den i Mq:s skyltfönster. Svart och vit vid bysten och sen vit nertill, ballongformad! Riktigt fin är den så jag är nöjd! Dessvärre har jag världens ångest för att jag nyss har ätit och är så sjukt mätt så nu kanske jag ska dra med Johan ut på en promenad (om jag orkar) Har i alla fall kommit fram till att jag ska börja cykla till skolan nu när det är så fint väder! Shutt!

Av Lisa Ullström - 22 april 2008 11:46

Japp, det är exakt vad jag är det! Men ingen fara Johan åkte till sina föräldrar och jag ska plugga nu och sen glida till tandläkaren! Hata! Hare bra i dag i det klockrena vädret! Shutt!

Av Lisa Ullström - 21 april 2008 23:07

Min kväll har varit cp... på ett bra sett thougj! Just nu är jag dyngrak oc h sr knappt vad jag skriver! Sitte i lähenheten nu men träåffadenys nicolai och han kanske ska komma på min stu8dent1 i dag gjrde pappa en så fin sak för mg! han var i sthlm oc´h han köpte en jättefin klänning tilll mig! skit samms skriver inmron istället.. blir inge bra sger johan.. tavk för en bra käälll. johancarro jonna zana (L) kräek till et"

Av Lisa Ullström - 21 april 2008 11:31
På ena bilden är det jag och Johan när vi var uppe på stan en sväng och den andra är lite senare på eftermiddagen när jag satt på Napoli och hinka med mina tjejer!

Så jävla bra dag! Hade en lektion i skolan. Helt värdelös! Såg på gina tricots hemsida i dag att en klänning som jag velat ha fanns men självklart fanns den inte i Örebro utan bara i Stockholm och Helsingborg! Men, helt sjukt klockrent så var pappa i Sthlm i går och det kom jag på när jag var på stan med Johan och Johanna. Ringde honom och guld värd som han är så fixade han den till mig! Jag älskar dig min kära pappa, tack så mycket! :) Klänningen var perfekt och dessutom billig! Jag och Johan åkte sen och hämtade min fina studentmössa! Snart jävlar är det dags! Iallfall så åkte vi hemåt och sen drog Johan i väg till sina föräldrar i Fellingsbro och jag tog hit min lilla Jonna! Sen åkte vi till Zana, Kumme och tjejerna och sen gled vi till Napoli! Sån jävla soft! Carro kom efter någon halvtimma och kvällen var helt klockren men sol, skratt och glädje! Dagar som den här är sånna dagar som jag älskar! Härliga vänner och en massa booz, finns inget att klaga på :D Zana och Jonna drog hemåt men jag och Carro var kvar ett tag. Jag blev dyngrak haha men det är så det är när man aldrig kan gå ut själv, då får man ta chansen när den kommer liksom! Jag gled sen hemåt efter ungefär fyra timmar på Napoli och det var en intressant åktur för jag kommer inte ens ihåg vilken väg jag cyklade! Knas! Hem kom jag iallfall och jag mötte Nicolai på vägen och han kanske kommer på min student! Guld! Tack tjejer för i går! Ni tre är bäst! All kärlek till er!

Av Lisa Ullström - 21 april 2008 09:28

Jag är så jävla trött nu! Precis vaknat så kanske skriver osammanhängande men jag är så irriterad! Varför inte bara stå för vad man gör, tycker och känner! Okey, en liten vit lögn hit och dit kan jag väl ta men att säga stora saker alltså, jag skulle kunna slå på dig fattar du det? Så jävla glapp i käfften är du tills du helt plötsligt kommer på att det där ju var någonting som du inte alls fick öppna din käfft om! Men helt ärligt talat! Inte mitt problem så jag ska inte skriva om sånt, jag är bara irriterad! Eller okey jag är jävligt förbannad och vill göra något åt saken men ska jag det? -Nej!


I stället ska jag nu käka frulle och sen dra till skolan! I dag blir det uteservering med brudarna! Hare!

Av Lisa Ullström - 21 april 2008 01:34

Den här dagen kunde absolut varit bättre men å andra sidan har jag fått mycket gjort! Dammat, städar, tvättat och så! Nu är det rent och fint i lägenheten! Så jävla befriandra! Har fått en ny blomma också! skönt som faan! Dessutom fick vi en platta till balkongen i dag och dessutom en pall att ha där ute! Soft som faan när det är soligt ute! Nu ska bilderna in och sen sova! Jonna sover här i natt! Hela den här dagen har det bråkats! :(

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards