Direktlänk till inlägg 23 april 2008

This day

Av Lisa Ullström - 23 april 2008 23:29

Nej, vissa dagar är allt bara skit! Försov mig först och bara det kan ju förstöra en hel dag och sen rullade det på men men det var mycket bra den här dagen också så jag ska väl inte klaga! Fixat rätt storlek på min studentklänning i dag, varit med vänner och haft roligt också så jag ska inte vara bitter! Men det kan ju alltid vara bättre!

I morgon kommer bli en dag som inte heller kommer att vara alltför great! Jag börjar klockan 08:45 och ska cykla till skolan om det inte är alltför kallt och sen går jag hela dagen fram tills klockan halv fem. Så jävla ovärt (tycker jag). Man blir ju så jävla trött av att gå så där länge! Ska iallfall hem sen och plugga så jag kan maila in mina arbeten i tid! Jag håller på att skriva ett arbete om idrott och hälsa, typ hur dagens samhälle ser på kroppsideal och sånt och jag har sett så sjuka bloggar och sidor om hur smal man ska vara och hit och dit! Tjejerna skriver vad dom väger och det är inte en jävel över femtio kg. Alltså vad faan är det för fel? Okey, skitbra att dem inte äter fet mat och att dem tränar och så men vad faan när man inte ens kan njuta av ett glas fanta så är det faan något fel. Jag blev chokad när jag såg bilder på deras äckligt smala kroppar! Revbenen stack ut och höftbenen alltså fyfan! Dem är ju sjukligt smala! Okej, jag är fet men hellre fet än så där smal. Går ju för faan av på mitten! Man undrar ju hur dem kan kolla sig i spegeln och se en stor person när dem är så smala att dem knappt finns kvar längre och dessutom undrar man ju om inte personer i deras omgivning märker att dem är sjuka. Jag tycker ta mig faan synd om dem!


Det bästa som kommer hända på hela den här veckan är nog Lördagen och Söndagen. På Lördag är jag ledig, för första gången på jävligt länge och jag tänkte ta tillfället i akt och njuta av det så jag och Johan ska vara med Tobbe och Emma i Tobbes sommarstuga. Blir nog mys, sprit och basta! Kanske bada också :D Jag menar jag badade ju i Smögen och där var det mellan fyra och sex grader så varför inte köra nu. Det är ju bara att springa in i bastun sen! :) På Söndagen är det personalfest och vi ska börja hemma hos chefen och mer information har jag inte fått men skulle få det så fort A kollat upp det. Blir iallfall Björnis på kvällen och det är perfekt eftersom att jag ändå ska jobba där på Söndag! Ja, nu ska jag väl rulla i väg till sängen! Ska bara fixa lite grejer inför min multimedialektion i morgon! Önskar att sommaren bara kunde vara här nu, balen och studenten och allt! Jag längtar så jag spricker snart. Har bjudit bror min på studenten nu och lite andra släktingar men jag måste skriva upp vilka som kommer snart så att vi vet hur mycket mat och sånt som ska beställas! Kommer bli en guld dag och jag hoppas verkligen på vädret! Snart är det ju Krampen också, faan vad roligt! :D Natti, /L! :)

Bilderna är från i dag när jag, Johan och Jonna var ute och gick. Var en riktigt fin dag och jag ska faan röra mer på mig för det är faktiskt riktigt skönt!  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards