Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Lisa Ullström - 27 februari 2008 17:12

Idag har jag varit så jävla trött och längtat hem till älsklingen hela dagen. Har i och för sig haft roligt i skolan med tjejerna men hade ändå helst varit ledig idag! Mycket skratt i skolan i dag iallfall och det var skönt det! När jag kom hem så fick jag se en lapp och på den stod det att Johan blivit godkänd på uppkörningen för körkortet så nu har han äntligen fått tillbaka det! Jag är så glad för hans skull!

Det som händer nu är att jag ska städa för här ligger det äckliga dammtussar överallt och sen blir det duschen. Johan kommer om en, två timmar och då ska vi en sväng till Marieberg och sen upp på stan på vägen hem och köpa kinamat! I kväll blir det säkert guitarrhero haha! Skulle inte förvåna mig :D


En sak till just nu är att jag saknar hästarna där hemma! Har inte spenderat någon tid över huvud taget med Guy och Pamilja sen tjejerna hade sitt projektarbete om hästar och Guy har varit sjuk men jag hoppas att han blir bra snart!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards