Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Lisa Ullström - 4 februari 2008 19:13

Underbart! Nu går flyttlasset till lägenheten för golvet är klart! Vi ska köra dit en del grejer idag och en massa annat i morgon! Jag är överlycklig! Återkommer med massa nyheter senare! :D

Av Lisa Ullström - 4 februari 2008 15:42

Måndag och jag kom precis hem från skolan. Började dagen med Religion, judendom och sen svenska. Åkte upp på stan efter skolan och köpte en ny kalender/dagbok för min gamla har blivit så sliten och ful. Köpte även fyra böcker och betalade för tre. Skitbra böcker var det iallfall! Så jag är nöjd med mina köp!


Imorgon blir det förmodligen inflyttning av grejer i lägenheten! Känns skitbra. Har köpt så fina saker så jag längtar så det gör ont! :D


Samtidigt som allting känns sådär overkligt bra så finns ändå en sorgsenhet där men jag vet inte varför. Kan vara för att jag lyssnar på en cry me a river låt som får mig att tänka på hur dåligt jag ligger till i skolan och hur mycket dåligt man varit med om. Men allt det där dåliga har ändå lett till så jävla mycket positiva saker.


En sak som jag är jävligt ledsen för just nu är Gran Canaria-resan. Den förbannade jävla efterlängtade Gran Canaria-resan. Det fanns inget som kunde stoppa oss från att åka. Vi var ju där, vi var ju framme. Jag kände det verkligen. Biljetterna skulle betalas om en dag, men nej då förstår någon. En enda jävla person. ÅH JAG HATAR DIG DIN JÄVLA IDIOT! Och idag kollade han på mig från topp till tå och sa ett sarkastiskt jävla äckligt hej. Ja, hej du din jävla *****! (Det var det jag hade lust att säga men, nej!) Fan, jag hatar dig!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards