Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Lisa Ullström - 14 februari 2008 13:20

Idag är det ingen vanlig dag för i dag är det Alla Hjärtans Dag! Dagen ska man ju fira och spendera med dom närmsta så Zana och Evelina kommer till mig i kväll! Vi ska äta god mat, mysa och ta en massa bilder! Igår kom jag i från skolan halv sex. Sjukt lång dag igen och här sitter jag. Väntar på att våran handledare ska läsa klart det så att vi kan ändra och skriva klart det sista. Vi måste vara klara halv tre för Ellen måste iväg då.


Bilder från Alla Hjärtans Dag kommer senare! Ha en bra dag allihopa och hoppas ni får det helt underbart! :)

Av Lisa Ullström - 14 februari 2008 10:56

Alla Hjärtans Dag började i skolan med några få lektioner och sen åkte jag hemåt. När jag kommer innanför dörren så ser jag en ros på vardagsrummet och den var från Älsklingen! :D Så söt han är!

När jag duschat och gjort mig iordning började jag duka och laga mat och vid 8-tiden kom tjejerna och åt mat med mig! En perfekt dag! :) Jag slapp sova ensam också! :D Tack tjejer!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards