Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Lisa Ullström - 5 februari 2008 17:44

Kom precis hem, varit på stan med mamma och pappa. Köpte lite grejs till köket, badrummet och sådär. Ska plocka ihop alla flyttlådor i mitt rum om en stund och sen ska dom in till lägenheten. Ska bli så skönt att äntligen flytta in om några få dagar! Det går uppåt nu faan. Nya jobb, lägenheten och jävligt planerad sommar, med resa till Bosnien. Du och Jag Zana! :D

BRK

Av Lisa Ullström - 5 februari 2008 12:45

Sitter på Brandstationen med Madde K, Erika & Nancy. Menningen var ju att vi skulle plugga lite projekt som vi varit så duktiga med att plugga idag men det blev inget med det nej. Istället snackar vi skit och kollar runt på en massa internetsidor med kläder och skit. Jag hoppas vi slutar BRK tidigt idag för jag måste hem och fixa så jag kan åka till lägenheten och greja med den. Idag ska soffan och garderoben dit iallfall :) Imorgon blir det sängen och på Torsdag blir det Tv-möblerna :)

Av Lisa Ullström - 5 februari 2008 10:59

Var precis på "möte" med Erika, Madde och våran projektledare. Vi har mycket framför oss att göra kan jag säga. Stress, stress, stress. Vi sitter just nu och skriver på hela arbetet, intervjuerna, syftet, diskussion, reslutat, slutsatset, bakgrund, metod och så vidare. Arbetet ska in på Fredag nästa vecka. Scary, scary nu är det bara att jobba! HÅRT!

Av Lisa Ullström - 5 februari 2008 07:56

Sitter på golvet i mitt rum, öppnar gamla lådor/kartonger med en massa blandat skräp i. Hittar bilder och lappar som väcker minnen. Bilder på gamla vänner och dessutom gamla husdjur som gått bort. Hittade dessutom en gamal dagbok/kalender. Helt sjukt vad det känns som att allt som står i den skedde för så längesen. Men jag är glad att jag har den kvar iallfall! Har hittat en massa glas, ljusstakar och smågrejer. Det känns konstigt att tömma rummet på grejer faktiskt. Gjorde ju om rummet i sommras för att jag skulle trivas i det och nu ska jag dra från rmitt rum som jag äntligen trivs i. Men jag tror att det här med lägenheten kommer bli jättebra. Den är stor och fin och ligger jävligt bra också! Jag tror att man kan känna efter hur det känns först efter en månad när man verkligen flyttat in helt och på riktigt. Ja, det är väl nu ansvaret kommer (?)


Kevin Micheal Ft Wyclef Jean - It dont make any difference to me

Av Lisa Ullström - 5 februari 2008 06:41

Igår kväll åkte vi till Södra lillåstrand som våran nya adress heter med det första flyttlasset! Satte upp gardiner, kopplade in lampor, krukor, allting till köket t.ex glas, tallrikar, muggar, påsar o.s.v. och allt till badrummet t.ex duschdrapperi, ljus, papperskorg och tandborstställ!


 Kändes så himla skönnt och bra att äntligen komma igång! Vill kunna flytta in nu men i morgon då kommer sängen dit iallfall, oh vad jag längtar! :D När Johan är borta i Vemdalen ska Zana och Evelina bo med mig så jag slipper vara själv! Stången ska med och faan vad vi ska mysa! :D Weey :D Haha! Från och med Lördag ska jag nog sova i lägenheten :)


Idag ska vi med flera lass till lägenheten. Soffan, garderoben och alla mina kartonger med kläder, smink och grejer!


(Bilden är på mitt nuvarande rum hos mina föräldrar som vi gjorde om i sommras. Lite ovärt med tanke på att jag ska flytta nu men men, fint är det iallfall!)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards