Alla inlägg under december 2007

Av Lisa Ullström - 7 december 2007 18:39

19:00 / Klaras för att fotografera alla som skulle gå på castingen för salmings underkläder. Alla blev utvalda förutom en person (måste ha svidit lite, men men)


22:00 / Kåren för att fotografera vimmel i vanlig ordning.


24:00 / Klaras igen för att fotografera vimmel och modevisningen. Det var inga problem och jag säger bara sak: Jag älskar mitt jobb! (På bilderna kommer ni se varför ;)

Av Lisa Ullström - 6 december 2007 20:17

Sex månader tillsammans med Johan idag! (L)

Av Lisa Ullström - 6 december 2007 20:09

Clara och Johanna följde med mig hem från skolan idag för att jobba på sitt projektarbete som går ut på att Clara ska lära sig rida, haha! Det är riktigt bra tycker jag! Efter att jag hjälpt dom så chillade jag hela dagen tills jag åkte med Johan till Arboga för att vara barnvakt till Isak och Felix!

Av Lisa Ullström - 5 december 2007 15:04

Ja jävlar! Idag hittade jag en peruk i Evelinas rum! Den var rätt nice så vi tog kort på mig med den och drev att jag hade klippt mig. Rätt många gick på det faktiskt haha! Blonda människor ;) Haha!

Av Lisa Ullström - 4 december 2007 14:59

Sov hos Evelina i natt... igen! Tvingade med henne upp på stan efter skolan. Köpte två klänningar, strumpbyxor och ett par jeans! Sen när vi kom hem till henne tog vi lite sköna bilder i vanlig ordning och jag testade mina nya inköp haha! (Som självklart var mycket snyggare en timma innan)

Av Lisa Ullström - 2 december 2007 19:01

Var hemma hos min Pärla Evelina idag! Hatar att vara ensam hemma så Evelina förgyller min vardag lite smått. Vi tog bilder lite här och där: Duschen, i mössa, med en massa strössel och så vidare. Låter kanske inge vidare men jag blev riktigt nöjd med resultatet och det hoppas jag för hennes skull att hon också blev med tanke på att i stort sett alla bilder är på henne! Haha!

Av Lisa Ullström - 1 december 2007 18:26

Jobbat varje Fredag ett bra tag och efter det är man helt slut. Har inte blivit något festande på Lördagar men idag så blev det äntligen dags med härliga människor. Pojkvännen Johan, hans vänner Tobbe och Emma. Det blev förfest hemma hos mig och sen blev det Satin! Killarna lurade mig sa att vi inte skulle ut så jag fick damp. Men till slut så sa dom att det var ett skämt och vi drog till Satin :D Emma blev dyngrak och jag var väl inte heller så stabil men roligt var det! :D

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards